قیمت بیت کوین چرا افزایش یافت؟

رشد قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 437 نفر

دلیل افزایش قیمت بیت کوین

بر اساس داده های تریدینگ ویو، قیمت بیت کوین در ساعت ۰۴:۰۰ بامداد در ۲۴ دی ماه به ۲۱۲۵۸ دلار رسید. ارزش بازار بیت کوین نیز به ۴۰۳ میلیارد دلار افزایش یافت. این تغییر نشان دهنده افزایش ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

                                                              نمودار قیمت بیت کوین

داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که ۲۴۵ میلیون دلار موقعیت‌های فروش (شورت) در ۲۴ ساعت گذشته لیکوئید شده است، در حالی که ۲۵۵ میلیون دلار بیت‌کوین امروز در بازارهای اسپات خریداری شده است.

هیچ رویداد مهمی وجود نداشته که بتواند تأثیر مثبت آشکاری بر فعالیت سرمایه گذاران داشته باشد. در عوض، تغییر احساسات سرمایه‌گذاران ممکن است به دلیل عدم وجود اخبار بد باشد. واقعیت دیگر این است که بازار توانسته‌است با بحران‌های بزرگی مانند سقوط صرافی FTX کنار بیاید و روند بهبود شرایط خود را طی کند.

علاوه بر این، سودهای امروز بیت کوین نشان دهنده رشد مداوم در چند روز گذشته است. در این هفته، به نظر می رسد که انتظارات و احساسات مثبت نسبت به اعلام شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) به رشد قیمت بیت کوین کمک کرده است. سطح قیمتی ۲۰۰۰۰ دلاری نیز نشان دهنده یک مقاومت روانی است و به همین دلیل، سرمایه گذاران ممکن است اکنون که بیت کوین از آن عبور کرده احساسات بهتری نسبت به ادامه رشد بازار داشته باشند.

بیت کوین معمولاً بازار کریپتو را رهبری می کند و عملکرد امروز آن به رشد کلی بازار کریپتو کمک کرده است. کل ارزش بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته ۸ درصد افزایش داشت و اکنون ارزش بازار آن ۱.۰۲ تریلیون دلار است. هم   بیت کوین و هم کل بازار کریپتو از بازار سهام امروز بهتر عمل کردند. داوجونز امروز ۰.۳ درصد افزایش داشت در حالی که شاخص S&P 500  حدود ۰.۴ درصد رشد کرد.

با این حال، برخی از آلتکوین ها در مقایسه با قیمت بیت کوین رشد کمی داشته اند. اتریوم ۹.۸ درصد رشد کرد در حالی که ریپل، بایننس کوین و پالیگان هر کدام نزدیک به ۶ درصد رشد کردند. باید دید که آیا بازار کریپتو به روند صعودی خود ادامه خواهد داد یا خیر.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx