مونوکروم از ASIC استرالیا مجوز ETF کریپتو می گیرد

کریپتو
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی مونوکروم می گوید تایید مجوز آنها گامی رو به جلو برای صنعت مشاوره و سرمایه گذاران خرد است. شرکت مدیریت دارایی مونوکروم اولین مجوز خدمات مالی استرالیا (AFSL) را برای یک صندوق قابل معامله کریپتو (ETF) دریافت کرده است. جف یو، مدیر عامل شرکت مدیریت دارایی مونوکروم گفت که تاییدیه AFSL قابل توجه است. زیرا تا این مرحله، ETF های کریپتو تایید شده در استرالیا فقط تحت مجوز کلی دارایی های مالی عمل می کنند و فقط به طور غیرمستقیم دارایی های رمزارزی را در اختیار دارند.

جف یو خاطرنشان کرد که ETF های رمزنگاری مونوکروم، مستقیماً دارایی‌های رمزنگاری اساسی را نگه می‌دارد و این شرکت به طور خاص توسط کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه‌گذاری استرالیا (ASIC) مجاز به انجام این کار است.

مدیر اجرایی مونوکروم گفت:

این تصویب یک گام مهم رو به جلو برای صنعت مشاوره و سرمایه گذاران خرد است. ما انتخاب را چیز خوبی برای سرمایه‌گذاران می‌دانیم. به‌ویژه هنگامی که در فضای قانونی معامله می‌شوند. زیرا همه پیشنهادات برابر نیستند.

او ادامه داد:

سرمایه‌گذارانی که در ETF‌های مونوکروم سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌دانند که وجوه آنها مستقیماً در بیت‌کوین و اتریوم سرمایه گذاری می شود. و مهمتر از همه در چارچوب دستورات نظارتی که توسط ASIC به طور خاص برای دارایی‌های کریپتو تنطیم شده است، سرمایه‌گذاری می‌کنند.

در این مرحله، تاریخ مشخصی برای عرضه ETF بیت‌کوین مونوکروم اعلام نشده است. اما انتظار می‌رود در سپتامبر ۲۰۲۲، پس از صدور PDS و TMD و به شرط تایید مراجع نظارتی، عرضه شود. یو می گوید:

هنگامی که ETF ها در دسترس قرار می گیرند، مونوکروم بر روی BTC و ETH تمرکز خواهد کرد زیرا آنها تنها رمزارز هایی هستند که در حال حاضر از نظر ASIC برای عرضه ETF خرده فروشی مناسب هستند. با گذشت زمان و با بلوغ بازار، ما رویکردی آزادانه برای عرضه محصولات جدید در پیش خواهیم گرفت.

اولین مورد برای یک ETF کریپتو

جف یو گفت که فعالیت تحت مجوز خدمات مالی استرالیا (AFSL) با مجوز مستقیم دارایی های کریپتو تضمین می کند که صندوق تحت نظارت قوی ASIC است. مجوز AFSL فرصت های سرمایه گذاری جدیدی را از طریق مشاوران مالی دارای مجوز برای سرمایه گذاران خرد ایجاد می کند.

تأیید مجوز خدمات مالی استرالیا به این معنی است که ASIC در نظر گرفته و تأیید کرده است که دارنده مجوز تجربه مربوطه را در دارایی‌های کریپتو برای راه اندازی ETF دارد. این به سرمایه‌گذاران حفاظت بیشتری می‌دهد.

جاده ای رو به تایید

شرکت مدیریت دارایی مونوکروم در اوایل سال ۲۰۲۱ توسط جف یو، مدیرعامل سابق بایننس استرالیا راه اندازی شد تا برای پذیرش نهادی دارایی های کریپتو در استرالیا تلاش کند. طرح ETF آنها از فوریه ۲۰۲۲ در حال انجام است. به طور کلی، فرآیند اخذ مجوز خدمات مالی معمولاً شش تا دوازده ماه طول می کشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx