قابلیت سوزاندن NFT های اسپم توسط کیف پول سولانا

کیف پول سولانا
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 627 نفر

کیف پول سولانا ویژگی سوزاندن NFT ها را راه اندازی کرد

فانتوم (Phantom)، ارائه‌دهنده کیف پول مبتنی بر سولانا، ، یک ویژگی جدید توکن سوزی را راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرمثلی اسپم (NFT) ارسال شده توسط کلاهبرداران را حذف کنند.

طبق یک پست وبلاگی در ۱۸ آگوست از تیم فانتوم، ویژگی جدید از طریق تب Burn Token در اپلیکیشن کیف پول فانتوم قابل دسترسی است و به کاربران این امکان را می دهد که هر بار که از آن استفاده می کنند مبلغی جزئی از ارز دیجیتال سولانا دریافت کنند.

ما هنوز در روزهای پرتلاطم Web3 هستیم. همانطور که اکوسیستم ارزهای دیجیتال رشد می کند، تعداد بازیگران بدی که به دنبال راه هایی برای سرقت وجوه کاربران هستند نیز افزایش می یابد. رشد سریع محبوبیت NFTها منجر به یک روش رایج حمله برای کلاهبرداران شده است.

فانتوم خاطرنشان کرد که این مشکل به‌ویژه در سولانا به دلیل کارمزدهای پایین تراکنش‌های آن رایج بوده است، و بازیگران بد اغلب  NFT‌های ظاهراً رایگان را به صورت انبوه منتشر می‌کنند که حاوی لینک‌های مخرب هستند.

نحوه کار اسپم های سولانا

اسپم NFT معمولاً گیرنده را وادار می کند تا روی پیوندی کلیک کند تا یک NFT رایگان ایجاد کند، با این حال، اگر این فرآیند را کامل کند، سرمایه آنها از کیف پولش تخلیه می شود. از طرف دیگر، پیوند از گیرنده می‌خواهد تا عبارت seed خود را وارد کند، که نتیجه یکسانی خواهد داشت.

این کلاهبرداری ها به طور فزاینده ای در حال پیچیده تر شدن هستند. به عنوان مثال، پس از شناسایی یک آدرس قرارداد و دامنه به عنوان مخرب. کلاهبرداران می توانند ابرداده یک NFT را تغییر دهند تا از قرار گرفتن در لیست بلک لیست جلوگیری کنند.

این حرکت بخشی از یک ابتکار گسترده‌تر کیف پول فانتوم مبتنی بر سولانا برای مقابله با اسپم‌های NFT و بازیگران بد در فضای توکن های غیر مثلی است. این تیم اعلام کرد که از طریق سیستم هشدار فیشینگ خود نیز با کلاهبرداران مبارزه می کند، سیستمی که پس از کلیک بر روی پیوندهای مشکوک، هشدارهایی را به کاربران در مورد “هر گونه تراکنش مخربی که می تواند دارایی ها یا مجوزهای آنها را به خطر بیندازد” می دهد.

در حالی که امروز سوزاندن NFT و هشدارهای فیشینگ بهبود یافته را معرفی می کنیم، به همین جا متوقف نمی شویم. کاربران می توانند در آینده منتظر شناسایی خودکار هرزنامه ها باشند.

برای مطالعه بیشتر درباره نحوه مبارزه با هرزنامه کیف پول، آخرین پست وبلاگ ما را بررسی کنید: https://t.co/OZYOEvVIFH

حساب توییتری کیف پول فانتوم – ۱۷ آگوست ۲۰۲۲

کیف پول فانتوم

این پست اضافه می‌کند که تیم کیف پول فانتوم مبتنی بر سولانا در حال حاضر با Blowfish همکاری می‌کند. این همکاری برای بهبود بخشیدن به نحوه «هشدار دادن به کاربران را نسبت به پروژه های فیشینگ» است.

در حالی که امروز قابلیت سوزاندن NFT را معرفی می کنیم، در اینجا متوقف نمی شویم. کاربران می توانند در آینده منتظر شناسایی خودکار هرزنامه ها باشند. با استفاده از ارائه‌دهندگانی مانند SimpleHash  و گزارش‌های داخلی خودمان، می‌توانیم احتمال اسپم بودن یک NFT را بسنجیم.

فانتوم یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان کیف پول برای NFT های مبتنی بر سولانا و یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است. طبق گفته این شرکت بیش از ۲ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

در آغاز ماه آگوست، شرکت کیف پول رقیب یعنیSlope با سوء استفاده امنیتی مواجه شد. این امر منجر به تخلیه حدود ۸ میلیون دلار سرمایه در بلاک چین سولانا از حساب کاربران شد.

آستین فدورا، رئیس ارتباطات سولانا، دریافت که ۶۰ درصد از قربانیان این حمله از کاربران فانتوم بودند، علی‌رغم اینکه مشکل از Slope سرچشمه می‌گرفت.

سولانا دومین حجم فروش NFT را در ماه جولای با ۵۶.۱ میلیون دلار را بدست آورد کرد. سولانا پس از اتریوم که طبق داده‌های CryptoSlam، ۵۳۵.۶ میلیون دلار فروش داشت.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx