رمزارز‌های هک شده کریم فایننس (Cream Finance) در چرخه اند!

رمزارز‌های هک شده کریم فایننس (Cream Finance) در چرخه اند!
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 510 نفر

رمزارز‌هایی که به دنبال حمله به پروتکل مالی غیرمتمرکز کریم فایننس (Cream Finance) به دست آمده اند در حال حرکت می باشند. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت حسابرسی قرارداد هوشمند PeckShield، مهاجم ۱.۷۵ میلیون دلار اتریوم(ETH) را مبادله کرده است.

قراردادهای هوشمند با آسیب‌پذیری‌ها فرصت‌های آربیتراژ سودآوری را برای هکرها ایجاد می‌کند که می‌توانند با کمک وام‌های فلش، وجوه زیادی را بدون وثیقه قرض کنند. کل وام فلش در یک تراکنش انجام می شود، که آن را به یک مفهوم جدید تبدیل می کند. پیچیدگی بالای چنین وام هایی آنها را به ابزاری جذاب برای بازیگران بد تبدیل می کند.

اکتبر گذشته، پروتکل مشکل دار دیفای، ۱۳۶ میلیون دلار تخلیه شد. مهاجم موفق شد حدود نیم میلیون توکن اتریوم را قرض بگیرد تا کریم فایننس را با موفقیت تخلیه کند. در فوریه گذشته، یک هکر با انجام یک حمله وام فلش مشابه توانست ۳۷.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند. کریم فایننس قبلاً آنقدر هک شده است که حملات وام فلش جدید اکنون کاملاً عادی به نظر می رسد. یکی از کاربران توییتر به طعنه گفت: “اگر کریم فایننس یک گربه بود، کمتر از پنج جون دیگر داشت!”

در این مرحله، بسیاری از کاربران تعجب می کنند که چرا این پروتکل پس از هک های فلج کننده متعدد، همچنان کاربران زیادی دارد. در ماه می، کارآگاه بلاک چین، Chainalysis تخمین زد که ارزهای رمزنگاری شده از دست رفته در اثر هک در سال جاری از ۱.۹ میلیارد دلار در ماه آگوست فراتر رفته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx