الگورند ۳۵ میلیون دلار ضرر کرد

الگورند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 500 نفر

ضرر ۳۵ میلیون دلاری الگورند

بنیاد الگورند عنوان کرد که ۳۵ میلیون USDC، در پلتفرم وام‌دهی هولدنات (Holdnaut) سرمایه‌گذاری کرده است. هرچند که پلتفرم هولدنات به مشکل خورده است، ۳۵ میلیون تنها ۳ درصد از دارایی‌های بنیاد الگورند را تشکیل می‌دهد و عملا مازاد نیازهای روزانه آن است. در نتیجه، بعید به نظر می‌رسد که بر نقدینگی ان تاثیر به خصوصی بگذارد. این بنیاد در ادامه دلایل خود را برای قرار دادن وجوه در هودلنات توضیح داد و گفت که این بنیاد به عنوان بخشی از مأموریت خود، “بخشی از سرمایه مازاد خزانه ما را برای تولید بازدهی برای توسعه اکوسیستم الگورند سرمایه‌گذاری می‌کند و این سرمایه‌ها برای این منظور سرمایه‌گذاری شده است.”

ادعا می‌شود که بیشتر سرمایه‌گذاری‌ها سپرده‌های کوتاه‌مدت قفل‌شده بودند و تعلیق برداشت‌ها توسط هولدنات باعث شد که این سرمایه‌گذاری‌ها غیرقابل دسترس باشد. در همین حال، این بنیاد مدعی شد که تمام راه های قانونی را برای بازیابی وجوه خود دنبال می کند. بخشی از این تلاش ها منجر به انتصاب نماینده های بنیاد الگورند به عنوان مدیران موقت قضایی شد تا “شناسایی، حفظ و محافظت از دارایی های هودلنات تا شروع اقدامات بعدی دادگاه را انجام دهند.

الگورند و Three Arrows Capital

بنیاد  الگورند همچنین در صندوق سرمایه گذاری ورشکسته کریپتویی، Three Arrows Capital  سرمایه گذاری کرده است. بر اساس شواهد دادگاه، این بنیاد در یک معامله OTC با صندوق تامینی شرکت داشت، اما ۳AC بعضی از مفاد قرارداد را نقض کرده است.

سپتامبر گذشته، بنیاد الگورند وارد یک معامله فرابورس با ۳AC شد. ما دلیلی داریم که نشان می دهد ۳AC برخی شرایط قرارداد را نقض کرده است و به همین دلیل به دنبال گرفتن غرامت بر اساس قرارداد منعقد شده هستیم.

بنیاد الگورند – ۱۸ ژوئیه ۲۰۲۲

هولدنات یکی از شرکت‌های کریپتویی بود که تحت تأثیر سقوط لونا قرار گرفت و باعث شد تا برداشت‌هایش را در ۸ آگوست به حالت تعلیق درآورد. پرونده های دادگاه نشان می دهد که هولدنات قبل از سقوط حدود ۳۱۷ میلیون دلار درترا یو اسی دی (UST)  داشته و ۱۸۹.۷ میلیون دلار ضرر کرده است. این شرکت اکنون تحت مدیریت موقت قضایی است.

ارتقاء شبکه

شبکه الگورند اخیراً ارتقایی را انجام داده است که ظرفیت شبکه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. این ارتقا همچنین مکانیزم State Proofs را به شبکه اضافه کرد. طبق اعلام رسمی، State Proofs  اتصالات و انتقالات زنجیره ای را بدون نیاز به پل یا شبکه های اعتبارسنجی امکان پذیر می کند. این می تواند چالش های کنونی پیش روی قابلیت همکاری بلاکچین های مختلف را از بین ببرد.

این شبکه که خود را به عنوان تنها شبکه بلاکچین بی کربن معرفی می‎‌کند، شریک رسمی بلاکچین فیفا نیز می باشد و توکن های غیرمثلی را که فدراسیون فوتبال در نظر دارد راه اندازی کند، تامین می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx