شدت گرفتن خروج شرکت های ارز دیجیتال از آمریکا

ارز دیجیتال در آمریکا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 383 نفر

شدت گرفتن خروج شرکت های ارز دیجیتال از آمریکا

من اخیراً با سناتور ایالات متحده سینتیا لومیس (R-Wyo.)، با نام مستعار ملکه ارز دیجیتال صحبت کردم، که می خواهد قانونی را تصویب کند که وضوح نظارتی را به فضای ارزهای دیجیتال ارائه دهد. او ناامید است که هنوز اتفاق نیفتاده است. او گفت: “شکست کنگره ایالات متحده در اتخاذ سیاست، صنعت ارز دیجیتال را به کشورهای دیگر سوق می دهد.” «اروپا از نظر چهارچوب نظارتی از ما جلوتر است. استرالیا و بریتانیا از ما جلوتر هستند. سوئیس خیلی جلوتر از ماست.»
سایر بزرگان نیز چنین چیزی گفته اند. براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، به بلومبرگ گفت که صنعت ارز دیجیتال «از قبل شروع به مهاجرت از ایالات متحده کرده است. کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، در حال بررسی راه اندازی یک پلتفرم معاملات خارجی است که ناشی از عدم قطعیت نظارتی ایالات متحده است. سیرکل، ناشر استیبل کوین USDC، در حال افتتاح دفتر جدیدی در پاریس است، زیرا همانطور که مدیر ارشد استراتژی سیرکل گفته است، “فرانسه به طور فزاینده ای به عنوان یک رهبر در ارزهای دیجیتال شناخته می شود.”

پس این تهدید چقدر جدی است؟ آیا واقعاً شرکت های ارز دیجیتال ایالات متحده را ترک می کنند؟ یا اینها فقط تهدبدهای توخالی است. به هر حال گارلینگ هاوس تهدید کرد که در سال ۲۰۲۰ دفتر مرکزی ریپل را از ایالات متحده منتقل خواهد کرد اما دفتر ریچا هنوز در آمریکا قرار دارد.

۱۰۰ درصد این موج مهاجرت در حال وقوع است. این کاملا درست است که مردم در حال رفتن هستند. گوتلیب می گوید بسیاری از این بنیانگذاران ۲۰ ساله، بدون بچه هستند و می توانند از هر جایی کار کنند. برخی از باهوش‌ترین کارآفرینان جوانی که داریم می‌گویند: «خب، فراموشش کن. من به کیمن ها خواهم رفت. من به پرتغال خواهم رفت. من به سنگاپور خواهم رفت.»
من برخی از این ها را دیده ام در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ من به طور انحصاری در خارج از کشور زندگی می‌کردم و در اطراف مراکز عشایری دیجیتال از جمله لیسبون، بوداپست، چیانگ مای و بالی می‌چرخیدم. هر نقطه یک صحنه رمزنگاری شلوغ داشت. اگر جوان و مجرد هستید و پر از هوس سرگردان هستید، چرا نمی خواهید در ویلایی ساحلی با هزینه ماهانه ۶۰۰ دلار زندگی کنید؟ (همانطور که در سال ۲۰۱۸ نوشتم، عشایر ارز دیجیتال و دیجیتال یک تناسب طبیعی هستند، زیرا «عشایر، بنا به تعریف، غیرمتمرکز هستند.») سپس همه‌گیری کووید-۱۹ این روند گسترده‌تر آمریکایی‌ها را که در خارج از کشور کار می‌کنند تسریع کرد، زیرا بقیه جهان این مفهوم را کشف کردند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx