سقوط بیت کوین به کانال ۲۶هزار دلار با شکایت CFTC از صرافی بایننس

قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 324 نفر

سقوط بیت کوین به کانال ۲۶هزار دلار با شکایت CFTC از صرافی بایننس

بیت کوین (BTC) پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس و موسس آن چانگ پنگ ژائو به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه صرافی آگاهانه محصولات مشتقات کریپتویی ثبت نشده در ایالات متحده را ارائه کرده است، به زیر ۲۷۰۰۰ دلار سقوط کرد.
داده های تریدینگ ویو نشان داد که جفت معاملاتی BTC/USD در صرافی کوین بیس به ۲۶۵۲۵ دلار کاهش یافت که پایین ترین حد از ۱۷ مارس است. بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار ساعاتی پیش با ۳.۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۶۹۷۸ دلار معامله شد.
Julius de Kempenaer، تحلیلگر تکنیکال ارشد در StockCharts.com، به کوین دسک گفت: «تا جایی که من می‌توانم ببینم که جامعه ارزهای دیجیتال این خبر را به منزله سقوط دوباره ارزهای دیجیتال تفسیر می‌کنند.»

Kempenaer گفت که شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) از بایننسباعث کاهش قیمت بیت کوین شده است. با این حال، او افزود که «پیامدهای شکایت نامشخص است»، حتی با ارائه آخرین نمونه از افزایش نظارت قانونی، روندی که صنعت به نظارت دقیق آن ادامه خواهد داد. او گفت که بیت کوین ممکن است به سطح شکست قبلی خود نزدیک به ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کند.
او گفت: «تا زمانی که این سطح پابرجا باشد، وقفه از یک شکل گیری درازمدت یک کف سازی همچنان در جریان است. اما او اضافه کرد که «حذف محدوده مقاومت سنگین بین ۲۹۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ دلار راه را برای یک حرکت بسیار قوی تر به سمت بالاتر باز می کند.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx