سقوط بیت کوین به کانال 26هزار دلار با شکایت CFTC از صرافی بایننس

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

سقوط بیت کوین به کانال 26هزار دلار با شکایت CFTC از صرافی بایننس بیت کوین (BTC) پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس و موسس آن چانگ پنگ ژائو به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه صرافی آگاهانه محصولات مشتقات کریپتویی ثبت نشده در ایالات متحده را ارائه کرده است، […]

قیمت بیت کوین

سقوط بیت کوین به کانال 26هزار دلار با شکایت CFTC از صرافی بایننس

بیت کوین (BTC) پس از شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) علیه بایننس و موسس آن چانگ پنگ ژائو به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه صرافی آگاهانه محصولات مشتقات کریپتویی ثبت نشده در ایالات متحده را ارائه کرده است، به زیر 27000 دلار سقوط کرد.
داده های تریدینگ ویو نشان داد که جفت معاملاتی BTC/USD در صرافی کوین بیس به 26525 دلار کاهش یافت که پایین ترین حد از 17 مارس است. بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار ساعاتی پیش با 3.1 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته با 26978 دلار معامله شد.
Julius de Kempenaer، تحلیلگر تکنیکال ارشد در StockCharts.com، به کوین دسک گفت: «تا جایی که من می‌توانم ببینم که جامعه ارزهای دیجیتال این خبر را به منزله سقوط دوباره ارزهای دیجیتال تفسیر می‌کنند.»

Kempenaer گفت که شکایت کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) از بایننسباعث کاهش قیمت بیت کوین شده است. با این حال، او افزود که «پیامدهای شکایت نامشخص است»، حتی با ارائه آخرین نمونه از افزایش نظارت قانونی، روندی که صنعت به نظارت دقیق آن ادامه خواهد داد. او گفت که بیت کوین ممکن است به سطح شکست قبلی خود نزدیک به 25000 دلار سقوط کند.
او گفت: «تا زمانی که این سطح پابرجا باشد، وقفه از یک شکل گیری درازمدت یک کف سازی همچنان در جریان است. اما او اضافه کرد که «حذف محدوده مقاومت سنگین بین 29000 تا 32000 دلار راه را برای یک حرکت بسیار قوی تر به سمت بالاتر باز می کند.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx