ارزهای دیجیتال در توییتر این هفته

توئیتر ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 502 نفر

ارزهای دیجیتال در توییتر این هفته

به طور کلی، بازارها در این هفته علیرغم نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال برتر در اواسط هفته بهبود یافتند. مدیرعامل  لونا، دو کوان، هفته را پر سروصدا آغاز کرد و از یک پروژه به اصطلاح بلاکچینی به نام گام شو انتقاد کرد. در ماه می، در اوج فروپاشی  لونا، فتمن، که ادعا می‌کند به انجمن تحقیقاتی ترا (لونا) وابسته است، کوان را متهم کرد که با نقد کردن صدها میلیون دلار در اوج بازار طی چندسال حقوق کارمندان و اکوسیستم ترا را تامین کرده است.

توییت توهین آمیز فتمن چه بود؟ هیچ ربطی به دو کوون نداره!  فتمن در توییتی نوشت که او یک راه حل بر اساس بیت کوین برای جبران مالی قربانیان سقوط لونا ارائه خواهد داد. این بار، دوکوان کسی بود که فتمن  را کلاهبردار خطاب کرد.

کار او واقعا کلاهبرداری است

دوکوان ۵ سپتامبر ۲۰۲۲

وقتی یکی از اکانت های توییتر او را دورو خطاب کرد، کوون موضع خود را حفظ کرد.

من قلبا خوشبین هستم، اما حتی نمی توانم در مورد طرح فتمن مثبت فکر کنم.

دوکوان – ۵ سپتامبر ۲۰۲۲

روز سه‌شنبه، ویتالیک بوترین، یکی از خالقان اتریوم، به‌روزرسانی‌هایی را درباره اصلاحات اساسی شبکه که مدت‌ها انتظارش را می‌رفت، به الگوریتم اجماع اثبات سهام ارائه کرد. انتظار می‌رود که نسخه دوم اتریوم به چندین موضوع کلیدی از جمله مصرف انرژی، مقیاس‌پذیری، هزینه‌های گاز و سرعت رسیدگی کند.

 

انتظار می رود این ادغام در حدود ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر اتفاق بیفتد. آنچه امروز اتفاق می افتد هارد فورک بلاتریکس است که زنجیره را برای ادغام آماده می کند. مطمئن شوید که کلاینت های خود را به روز می کنید!

ویتالیک بوترین ۶ سپتامبر

در همان روز، یک ماینر انفرادی بیت کوین برنده یک جایزه بلاک شش رقمی شد. یک ماینر انفرادی بیت‌کوین با تنها ۲۷۰ تراهش قدرت به تازگی یک جایزه بلاک به ارزش ۶.۲۵ بیت کوین (بیش از ۱۱۸۰۰۰ دلار) کسب کرده است.

روز چهارشنبه، یک نماینده سابق ایالت کوچک پلینزی تونگا در توییتی اعلام کرد که کشورش قرار است ماه آینده بیت کوین را قانونی کند.لرد فوسویتوا یک طرفدار بیت کوین است و به خاطر اطلاع رسانی جهانی در مورد پیشرفت پذیرش بیت کوین در تونگا مشهور شده است.

پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری صرافی بیت‌فینکس، السالوادور را به مناسبت سالگرد تبدیل شدن بیت‌کوین به ارز قانونی در این کشور ستایش کرد. آردوینو در تاپیک خود این حرکت را به رنسانس ایتالیا تشبیه کرد. آردوینو یک شومن بزرگ برای السالوادور است، اما گزارش اخیر یک NPO آمریکایی می گوید که استفاده از بیت کوین در این کشور از زمان اجرایی شدن این قانون به حداقل رسیده است.

السالوادور بخاطر اعلام بیت کوین به عنوان ارز قانونی بسیار شجاع بوده است.

پائولو آردوینو ۷ سپتامبر ۲۰۲۲

پیتر ون والکنبورگ، مدیر تحقیقات اندیشکده سیاست ارزهای دیجیتال کوین سنتر، روز چهارشنبه گفت که دولت ایالات متحده، سازمان ملل و سازمان‌های مختلف دیگر، علیرغم این واقعیت که این سرویس انجام شده است، برای استفاده از میکسر حریم خصوصی ارز دیجیتال تورنادوکش آزاد هستند.

پیتر ون والکنبورگ  ۷ سپتامبر ۲۰۲۲

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx