کلاهبرداری 12 میلیون دلاری در یک طرح پانزی کریپتو

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

کمیسیون معاملات آتی کالا (CTFC) یک مرد اهل اوهایو آمریکا را به دلیل درخواست بیش از 12 میلیون دلار و 10 بیت کوین (BTC) در یک طرح پانزی متهم می کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی جدید; CTFC در حال انجام اقدامات اجرایی مدنی علیه Rathnakishore Giri و دو شریک او است که ادعا می‌شود از […]

طرح پانزی

کمیسیون معاملات آتی کالا (CTFC) یک مرد اهل اوهایو آمریکا را به دلیل درخواست بیش از 12 میلیون دلار و 10 بیت کوین (BTC) در یک طرح پانزی متهم می کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی جدید; CTFC در حال انجام اقدامات اجرایی مدنی علیه Rathnakishore Giri و دو شریک او است که ادعا می‌شود از 150 مشتری به شیوه‌ای متقلبانه سرمایه دریافت کرده‌اند.

CFTC همچنین والدین این فرد، سوبرامانی و لوکا پاوانی گیر را به عنوان متهم می شناسد. این شکایت ادعا می کند که از مارس 2019 تا کنون; متهمان درگیر یک طرح کلاهبرداری بودند که در آن بیش از 12 میلیون دلار و بیش از 10 بیت کوین از حداقل 150 مشتری; برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال مختلف; که ظاهراً توسط آنها اداره می شد درخواست و قبول کردند. طبق این شکایت، متهمان در درخواست‌های خود از مشتریان اظهارات نادرست و گمراه‌کننده متعددی از جمله; تضمین سود و موفقیت فرضی Giri به عنوان یک معامله‌گر دارایی دیجیتال را بیان کردند.

CTFC همچنین ادعا می‌کند که گیری درباره حقایق مادی به سرمایه‌گذاران دروغ گفته; و شرکتش را مانند یک طرح پانزی اداره می‌کند و از پولی که از مشتریان جمع‌آوری می‌کند; برای تامین مالی یک سبک زندگی مجلل استفاده می‌کند. این شکایت همچنین ادعا می‌کند که متهمان; وجوه مشتریان را با حساب‌های معاملاتی دارایی‌های دیجیتالی و  حساب بانکی شخصی متهمان ترکیب کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx