کلاهبرداری ۱۲ میلیون دلاری در یک طرح پانزی کریپتو

طرح پانزی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 462 نفر

کمیسیون معاملات آتی کالا (CTFC) یک مرد اهل اوهایو آمریکا را به دلیل درخواست بیش از ۱۲ میلیون دلار و ۱۰ بیت کوین (BTC) در یک طرح پانزی متهم می کند. طبق یک بیانیه مطبوعاتی جدید; CTFC در حال انجام اقدامات اجرایی مدنی علیه Rathnakishore Giri و دو شریک او است که ادعا می‌شود از ۱۵۰ مشتری به شیوه‌ای متقلبانه سرمایه دریافت کرده‌اند.

CFTC همچنین والدین این فرد، سوبرامانی و لوکا پاوانی گیر را به عنوان متهم می شناسد. این شکایت ادعا می کند که از مارس ۲۰۱۹ تا کنون; متهمان درگیر یک طرح کلاهبرداری بودند که در آن بیش از ۱۲ میلیون دلار و بیش از ۱۰ بیت کوین از حداقل ۱۵۰ مشتری; برای سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال مختلف; که ظاهراً توسط آنها اداره می شد درخواست و قبول کردند. طبق این شکایت، متهمان در درخواست‌های خود از مشتریان اظهارات نادرست و گمراه‌کننده متعددی از جمله; تضمین سود و موفقیت فرضی Giri به عنوان یک معامله‌گر دارایی دیجیتال را بیان کردند.

CTFC همچنین ادعا می‌کند که گیری درباره حقایق مادی به سرمایه‌گذاران دروغ گفته; و شرکتش را مانند یک طرح پانزی اداره می‌کند و از پولی که از مشتریان جمع‌آوری می‌کند; برای تامین مالی یک سبک زندگی مجلل استفاده می‌کند. این شکایت همچنین ادعا می‌کند که متهمان; وجوه مشتریان را با حساب‌های معاملاتی دارایی‌های دیجیتالی و  حساب بانکی شخصی متهمان ترکیب کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx