بهترین ارزهای دیجیتال که پشتوانه‌ ی طلا دارند !!! | بررسی بیشتر در صرافی ارزینجا

بهترین ارزهایی با پشتوانه طلا
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

بهترین ارزهای دیجیتال که پشتوانه‌ی طلا دارند

رمزارزهایی با پشتوانه طلا، که به آنها “همسان سازی شده با طلا” نیز گفته می شود، توسط ارزش فیزیکی طلا پشتیبانی می شوند. مشابه با استیبل کوین ها، اکثر ارزهای رمزنگاری شده با پشتوانه طلا، مجموعه فیزیکی طلا را نشان می دهند که توسط صادرکننده استیبل کوین نگهداری می شود. برای جمع‌آوری لیست محبوب‌ترین توکن‌های با پشتوانه طلا، شرکت های سازنده این توکن ها، ارزش بازار فعلی و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر پروژه را ارزیابی کردیم.

  • Meld Gold by Algorand (MCAU)

MCAU به عنوان جایگزینی پایدار برای آلتکوین ها ایجاد شده است. این توکن سرمایه‌گذاری در طلا را در قالب گواهی‌های طلای دیجیتال Meld در دسترس سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد. هر گواهی طلا معادل ۱ گرم طلای فیزیکی است و ارزش بازار آن تا آوریل ۲۰۲۳ مشخص نیست. توکن ها (گواهی نامه ها) در کیف پول Algorand ایمن شده اند و به راحتی برای سرمایه گذارانی که از قبل کیف پول دارند قابل دسترسی هستند. Meld یک برنامه مشارکتی را برای جذب پیشروهای صنعت طلا راه‌اندازی کرده است. در حال حاضر می توانید Meld را در بازارهای  بیتکوینی خریداری کنید.

  • Tether Gold (Gold)

تتر شهرت خود را به عنوان یکی از محبوب ترین استیبل کوین ها ایجاد کرده است. Tether Gold در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و به یکی از محبوب ترین توکن های با پشتوانه طلا با ارزش بازار ۴۶۹ میلیون دلار تبدیل شد. یک توکن تترگلد نشان دهنده یک اونس طلا است. ذخایر طلای تتر در خزانه های سوئیس نگهداری می شود و سرمایه گذاران ملزم به پرداخت هزینه کوچک ۰.۲۵ درصدی به ازای هر تراکنش هستند. Tether Gold را می توان در صرافی ارزدیجیتال Coinbase خریداری کرد.

  • AABB Gold Token (AABBG) 

AABBG  تا حدودی یک سیستم آماتور در فضای رمزارزها است زیرا شرکت موسس این ارز هیچ تجربه قبلی در زمینه ارز دیجیتال یا امور مالی ندارد. در عوض، AABBG توسط Asia Broadband Inc (AABB) تاسیس شد. AABB یک شرکت منابع با تمرکز بر تولید، عرضه و فروش فلزات گرانبها و پایه است. برخلاف دیگر توکن‌های طلایی که در آن طلا از منابع مختلفی به دست می‌آید، ۱۰۰ درصد طلای خریداری شده با استفاده از AABBG مستقیماً از پروژه استخراج این شرکت می‌آید. این امر واسطه را از کار می اندازد و تضمین می کند که سرمایه گذاران طلای خود را مستقیماً از منبع دریافت می کنند.

سپس از یک قالب منحصربه‌فرد پشتوانه طلای معدن به توکن استفاده می‌کند که دارایی‌های طلای نمایش داده شده توسط هر توکن را تأیید می‌کند. ارزش بازار فعلی این توکن ۹۹,۳۸۲,۸۵۹.۲۱ دلار است. فقط با استفاده از کیف پول رسمی AABB قابل خرید است و برای انجام تراکنش به بیت کوین یا اتریوم نیاز دارد.

  • AurusGOLD (AWG)

AurusGOLD، که بیشتر با نام AWG شناخته می شود، توسط معامله گران طلا که بین بازارهای AWG و شمش طلا آربیتراژ می کنند، ضرب می شود. ارزش بازار آن ۱,۸۸۰,۹۸۸ دلار است. هر توکن را می توان برای ۱ گرم طلای عرضه شده از انجمن بازار شمش لندن (LBMA) بازخرید کرد. اگر سرمایه گذاران به طلا علاقه ای ندارند اما علاقه مند به نگهداری فلزات گرانبها هستند،AWG بر روی فلزات گرانبهای دیگر نیز سرمایه گذاری می کند.

سرمایه گذاران می توانند فلزات گرانبهای توکن شده را به همان روشی که طلا را توکنیزه می کنند خریداری کنند و آنها را در کیف پول های رمزنگاری خود نگه دارند. AWG را می توان در چندین صرافی شریک Aurus و فروشنده فلزات گرانبها خریداری کرد. محبوب ترین صرافی CEX.IO است و فروشندگان فلزات گرانبها شامل Direct Bullion و Aurica Group هستند.

  • PAX Gold (PAXG)

Pax Gold  توسط Paxos، یک شرکت تراست و متولی مستقر در ایالات متحده تاسیس شد. هر توکن معادل یک اونس شمش طلا است. توکن PAXG در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و توسط فروشگاه های طلا در خزانه های برینک پشتیبانی می شود که توسط انجمن بازار شمش لندن تایید شده است. ارزش بازار آن ۶۱۰,۳۸۹,۲۲۸ دلار است و تنها توکن طلایی است که سرمایه گذاران می توانند برای شمش های طلای Good Delivery معتبر LBMA  استفاده کنند. ساده ترین راه برای خرید PAX Gold از طریق Coinbase است، جایی که می توان آن را با اتریوم (ETH) خریداری کرد.

{خرید پکس گلد در ارزینجا}

آینده توکن های با پشتوانه طلا

علیرغم شهرت طلا به عنوان یکی از سرمایه گذاری های امن، نگهداری طلای فیزیکی کارآسانی نیست. می‌توان آن را به شکل شمش‌های فیزیکی نگهداری کرد و در خانه نگهداری کرد یا دارندگان می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای آن ها را به صندوق امانات بانکی بسپارند. توکن های با پشتوانه طلا، ذخیره سازی طلا را برای بسیار از افراد آسان‌تر می‌کنند.

به‌عنوان جایگزین ارزان‌تر و راحت‌تر، ممکن است روزی شاهد باشیم که توکن‌های با پشتوانه طلا به شکل غالب جدید اثبات مالکیت طلا تعداد زیادی از مردم جهان تبدیل شوند.با این حال، آینده توکن های طلایی ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسد. برای مثال، پروژه‌های مالی غیرمتمرکز مختلف و صرافی‌های غیرمتمرکز به مردم این امکان را می‌دهند که در مکانیسم‌های مختلف، مانند وام دادن یا از طریق استخرهای نقدینگی، سود سپرده‌های طلای خود را کسب کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx