بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ۲۰۲۳ برای بیت کوین و تتر

بهترین کیف پول های ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 13دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 646 نفر

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول های رمزنگاری یا به طور ساده‌تر کیف پول های ارز دیجیتال، مکان هایی هستند که معامله گران کدهای دیجیتال امن مورد نیاز برای تعامل با یک بلاک چین را در آن ذخیره می کنند. این کیف پول‌ها به طور فعال ارزهای دیجیتال شما را ذخیره نمی کنند، علیرغم اینکه نام آنها ممکن است شما را به آن باور کند. کیف پول‌های ارز دیجیتال باید رمزارز مرتبط با آدرس شما را در بلاک چین پیدا کنند، به همین دلیل است که باید با آن تعامل داشته باشند. در واقع، کیف پول‌های ارز دیجیتال به اندازه‌ای که دفتر کل هستند، کیف پول نیستند: آنها به عنوان هویت و حساب مالک در شبکه بلاک چین عمل می‌کنند و دسترسی به تاریخچه تراکنش‌ها را فراهم می‌کنند.

کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

وقتی شخصی بیت کوین، اتریوم، دوج کوین یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری را به کیف پول ارز دیجیتال شما می فرستد، در واقع هیچ سکه ای منتقل نمی کنید. کاری که آنها انجام می دهند این است که مالکیت آن را به آدرس کیف پول شما امضا می کنند. به این معنا که آنها تأیید می کنند که رمزارز موجود در بلاک چین دیگر متعلق به آدرس آنها نیست، بلکه متعلق به شما است. دو کد دیجیتال برای این فرآیند لازم است: یک کلید عمومی و یک کلید خصوصی. کلید عمومی رشته ای از حروف و اعداد است که به طور خودکار توسط ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال تولید می شود. برای مثال، یک کلید عمومی می تواند به این شکل باشد  B1fpARq39i7L822ywJ55xgV614.

کلید خصوصی رشته دیگری از اعداد و حروف است، اما کلیدی که فقط صاحب کیف پول باید بداند. کیف پول ارز دیجیتال را به عنوان یک حساب ایمیل در نظر بگیرید. برای دریافت ایمیل، باید آدرس ایمیل خود را به افراد بدهید. این کلید عمومی شما در مورد کیف پول های کریپتو خواهد بود و برای اینکه بخشی از هر تراکنش بلاک چین باشید باید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این حال، هرگز به کسی رمز عبور برای دسترسی به حساب ایمیل خود را نمی دهید. برای کیف پول های ارز دیجیتال، آن رمز عبور معادل کلید خصوصی شما است که تحت هیچ شرایطی نباید با شخص دیگری به اشتراک گذاشته شود.

تراست ولت

تراست ولت را به عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای موبایل انتخاب کردیم زیرا دارای یک رابط کاربری تمیز و قابل اسکن، پشتیبانی داخلی از dApps، NFTها و بیشترین تعداد دارایی های پشتیبانی شده در لیست ما است. تراست ولت (Trust Wallet) یک کیف پول ارز دیجیتال آنلاین محبوب تلفن همراه و برنامه رسمی تلفن همراه بایننس، یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال در جهان است. علیرغم پیوندهای آن به بایننس، این کیف پول غیرحضانتی است، به این معنی که کلیدهای خصوصی شما را نگهداری نمی‌کند و کاربر مسئولیت حفاظت از آنها را بر عهده دارد. از بیش از ۶۵ بلاک چین پشتیبانی می کند، به این ترتیب می تواند چنین طیف گسترده ای از دارایی های دیجیتال را ذخیره کند و بیش از ۴.۵ میلیون سکه و توکن، که بیشترین تعداد در لیست ما است.

کیف پول تراست ولت

تراست ولت همچنین یک گزینه عالی برای موبایل برای علاقه مندان به NFT و برنامه های غیرمتمرکز است. این کیف دارای یک مرورگر Web3 داخلی است که به کاربران امکان می دهد مستقیماً از طریق برنامه به برنامه‌های غیرمترمرکز (dApps) و بازی های بلاک چین دسترسی داشته باشند. این ویژگی خرید NFTها را آسان می کند، زیرا کاربران می توانند با استفاده از صرافی غیرمتمرکز موجود در کیف پول، توکن ها را جستجو، خریداری و ذخیره کنند و همه اینها بدون خروج از برنامه انجام می‌شود.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • ادغام با صرافی غیرمترمرکز بایننس به کاربران امکان می دهد تعداد زیادی توکن را خریداری کنند.
  • در میان کیف پول‌های موبایل ارزهای دیجیتال با بالاترین رتبه در بازارهای اپل و گوگل.

الکتروم، بهترین کیف پول دسکتاپ بیت کوین

ما کیف پول ارز دیجیتال الکتروم را به عنوان بهترین کیف پول بیت کوین به دلیل ویژگی های امنیتی گسترده و درجه بالای سفارشی سازی آن انتخاب کردیم. کیف پول ارز دیجیتال الکتروم که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین کیف پول های رمزنگاری امروزی است. همچنین یکی از معدود کیف پول‌های ارز دیجیتال باقی‌مانده است که فقط برای بیت کوین توسعه داده شده‌است، ارزی که الکتروم به طور منحصربه‌فردی برای پشتیبانی از آن تجهیز شده است. این کیف پول ارز دیجیتال دارای انواع مختلفی از ویژگی های امنیتی قوی است، از جمله ۲FA، بررسی اثبات تراکنش، و پشتیبانی از کیف پول چند امضایی. علاوه بر این، کاربران می‌توانند کارمزدهای خود را بسته به مدت زمانی که مایلند برای تکمیل تراکنش صبر کنند، تنظیم کنند. اگر کارمزد بیشتری بپردازید، و تراکنش شما سریع‌تر انجام می‌شود. یکی از بزرگترین دارایی های کیف این است که از کلاینت لایت استفاده می کند. کلاینت های لایت را می توان در عرض چند دقیقه راه اندازی کرد و فضای کمتری را نسبت به کلاینت های کیف پول سنتی در رایانه شما اشغال کرد. با استفاده از تأیید پرداخت ساده (SPV)، کیف پول فقط بخش‌هایی از بلاک چین را دانلود می‌کند، که بدون به خطر انداختن امنیت، تراکنش‌ها را سرعت می‌بخشد.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • کیف پول منبع باز، به این معنی که کد آن برای بررسی در دسترس است و به ایجاد اعتماد کاربران کمک می کند.
  • هم از حساب های قطعی استاندارد و هم حساب های قطعی سلسله مراتبی (HD) پشتیبانی می کند
  • ادغام با کیف پول های سخت افزاری (KeepKey، Ledger، Trezor) برای ذخیره سازی سرد

کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس (Exodus)

کیف پول اکسودوس را به‌عنوان بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای دسکتاپ انتخاب کردیم، زیرا سرعت تراکنش‌های آن، سهولت استفاده و عملکردهای متنوع مشتری آن عالی است. کیف پول اکسودوس یکی از جذاب ترین و بصری ترین کیف پول های موجود در بازار است. کیف پول اکسودوس که در ابتدا فقط یک کیف پول دسکتاپ بود، اکنون برنامه هایی برای iOS و اندروید دارد و همچنین با کیف پول های Trezor، یک برند محبوب کیف پول سخت افزاری، سازگار است.

کیف پول ارز دیجیتال اکسودوس

یکی از جذابیت‌های اصلی کیف پول اکسودوس تعداد ارزهایی است که پشتیبانی می‌کند: بیش از ۲۹۰ ارز دیجیتال و NFT، که تعداد بیشتری از بسیاری از کیف‌پول‌های گرم دیگر است. این شامل آلتکوین های مطرح بازار مانند اتریوم، لایت کوین، ریپل و بیت کوین کش و همچنین میم کوین های محبوب مانند دوج کوین و شیبا می شود. این کیف پول همچنین دارای تعداد فزاینده‌ای از اپلیکیشن‌هایی است که برای تنوع بخشیدن به عملکرد کیف پول منتشر می‌شوند، از جمله برنامه‌هایی برای نمودارهای زنده و استیک ارز دیجیتال.

سایر نکات برجسته عبارتند از:

  • هزینه های قابل تنظیم برای تراکنش های بیت کوین، اتریوم و توکن‌های ERC20
  • روی یک کلاینت لایت اجرا می شود، به این معنی که از تأیید پرداخت ساده استفاده می کند و بلاک چین های کامل را برای سرعت بخشیدن به تراکنش ها دانلود نمی کند.

کیف پول اتمیک ولت (Atomic Wallet)

اتمیک ولت یک کیف پول ذخیره سازی داغ با مزایای فراوان است. کاربران برای استفاده از آن نیازی به باز کردن حساب ندارند، پشتیبانی مشتری ۲۴ ساعته در دسترس است و کیف پول از دارایی های زیادی پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های برجسته، ویژگی سواپ اتمیک ولت است که از یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال که در کیف پول قرار دارد برای مبادله ارزها بدون اشخاص ثالث استفاده می کند.

کوینومی

کوینومی از ابتدا به عنوان یک کیف پول چند زنجیره ای طراحی شده است، به این معنی که یک کیف پول ارز دیجیتال دارای آدرس در چندین بلاک چین است و به کاربران امکان می دهد تراکنش ها را روی همه آنها ارسال و دریافت کنند. این کیف پول همچنین دارای ویژگی های امنیتی قوی، بیش از ۱۷۰۰ دارایی قابل مبادله است و ۱۶۸ نمایش ارز فیات را ارائه می دهد. همچنین از ۲۵ زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx