اظهارات مدیر عامل بایننس استرالیا درباره پشتیبانی

بایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 522 نفر

پشتیبانی از مشتری در طول نوسانات بازار

آشفتگی بازار کریپتو می‌تواند یک زمان بسیار استرس‌زا برای کارکنان پشتیبانی مشتری در صرافی‌های رمزنگاری باشد، زیرا شرکت‌ها به‌شدت تعداد کارمندان خود را فقط برای برآورده کردن تقاضا در طول موج افزایش می‌دهند.

الکس هارپر، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل صرافی استرالیایی SwyftX، در صحبت با کوین تلگراف، گفت: “مهم نیست عنوان شما چه باشد، هیچ کس بالاتر از پشتیبانی مشتری در Swyft نبود.”

او گفت که او به همراه کارکنان منابع انسانی و مدیر ارشد مالی مجبور شده‌اند تا پاسی از شب کار کنند تا به تیم‌های پشتیبانی مشتریان خود در هنگام دیوانه شدن بازار کمک کنند. هارپر توضیح داد که SwyftX برای زمان پاسخگویی دو دقیقه ای تلاش می کند، «با توجه به اینکه مشتریان باید به سؤالات پاسخ داده و چیزها را درک کنند.»

او همچنین خاطرنشان کرد که تیم کارکنان مشتریان آنها اکنون بیش از یک سوم از تعداد کارکنان آنها را تشکیل می دهد و توانایی ارائه پشتیبانی ۲۴/۷ را ارائه می دهد.

لی تراورز، مدیر عامل بایننس استرالیا، به کوین تلگراف گفت که تیم پشتیبانی مشتری بایننس برای هماهنگی با تقاضای مشتریان گسترش یافته است و با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال جدید حتی برای کسانی که در بخش پشتیبانی مشتری کار می کنند، سرمایه گذاری در آموزش و توسعه آنها یک اولویت است.

تراورز پیشنهاد کرد که بخش‌های پشتیبانی مشتری در این شرکت در اولویت قرار گیرند و آنها را به عنوان “پنجره ای به کل پلتفرم بایننس” توصیف کرد و کار آنها را برای موفقیت شرکت حیاتی دانست و گفت:

رهبران تیم و مدیران کشور برای درک نقش پشتیبانی مشتری و محافظت از کاربران و دریافت تجربیات دست اول مشتری در یک برنامه آموزشی مبتنی بر کاربر شرکت می‌کنند.

تراورز توضیح داد که به دلیل رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی در بازار ارزهای دیجیتال مانند لونا کلاسیک و استیبل کوینش، باعث افزایش چشمگیر تقاضا برای پشتیبانی مشتری می‌شود. ضروری است که تیم پشتیبانی مشتری در هر لحظه آماده هجوم زیادی از سوالات مشتری باشد. تراورز گفت که او همچنین پشت پشتیبانی چت بایننس رفته و مستقیماً «به سؤالات کاربران پاسخ می‌دهد» تا درک بهتری از نحوه عملکرد آن در پشت صحنه داشته باشد، و اضافه کرد که این بخش مهمی برای اطمینان از اینکه پشتیبانی مشتری می‌تواند با تقاضا مطابقت داشته باشد، است.

او افزود که برای کارکنان پشتیبانی مشتری «بدون در نظر گرفتن شرایط بازار، از جمله اینکه آیا این بازار صعودی یا نزولی است» بیشترین تقاضا در نظر گرفته شود و مشتریان آن‌ها همیشه «می‌خواهند سریع و کارآمد حضور داشته باشند».

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx