رشد ۲۰۰ درصدی یک پروژه دیفای علی رغم ریزش بازار

دیفای
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 378 نفر

یک آلتکوین مالی غیرمتمرکز (دیفای) با با حجم بازار کوچک  پس از فهرست شدن توسط صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

روز پنجشنبه، بایننس از Stargate Finance (STG) پشتیبانی کرد، یک پروتکل دیفای مبتنی بر اتریوم که امکان انتقال دارایی های مجازی را از طریق بلاک چین های مختلف فراهم می کند.

صرافی این توکن را در «منطقه نوآوری» خود، یک فضای معاملاتی اختصاصی برای دارایی‌هایی که می‌توانند مستعد نوسانات سریع قیمت باشند، فهرست کرده است.

Stargate Finance قصد دارد با حذف نیاز به استفاده از توکن‌های پیچیده، فرآیند مبادله دارایی‌های کریپتو در میان بلاک‌چین‌ها را ساده‌تر و کارآمدتر کند. توکن‌های پیچیده دارایی‌های دیجیتال را در شبکه‌های بلاک چین نشان می‌دهند که به طور سنتی با آن‌ها سازگار نیستند.

STG، توکن حاکمیت بومی پروژه، از حدود ۰.۳۳ دلار در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته به ۱.۰۳ دلار افزایش یافت و بیش از ۲۰۲ درصد سود داشت. با این حال، دارایی کریپتو در رتبه ۲۲۴ بر اساس ارزش بازار همچنان بیش از ۷۸ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۴.۲۷ دلار که در آوریل به آن رسیده بود، افت دارد.

در زمان نگارش این مقاله، STG با قیمت ۰.۸۷ دلار معامله می شود.

بایننس اولین صرافی بزرگی نیست که STG را در این ماه فهرست کرده است. در اوایل ماه اوت، کوین بیس پس از افزودن این پروژه به نقشه راه فهرست خود در اواخر جولای، به طور رسمی خدمات معاملاتی را برای Stargate Finance ارائه کرد.

کوین بیس نقشه راه فهرست را در اوایل سال جاری ایجاد کرد تا شفافیت را افزایش دهد و امکان پیشروی اعلامیه های فهرست خود را کاهش دهد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx