تغییر در ذخایر پشتوانه استیبل کوین تتر (USDT)

استیبل کوین تتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 369 نفر

بر اساس وعده‌هایی که در اوایل سال جاری داده بود، صادرکننده استیبل کوین برتر تتر (USDT) شروع به کاهش دارایی‌های اوراق تجاری خود کرده است. در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، تتر دارایی اوراق تجاری خود را از ۲۰ میلیارد دلار به ۸.۵ میلیارد دلار کاهش داد. این رقم بیش از ۵۸ درصد کاهش داشت. این گزارش با یکی از شرکت های عضو BDO، یکی از بزرگترین شبکه های حسابداری عمومی در جهان تکمیل شد.

اوراق تجاری، سفته های بدون وثیقه با سررسید ثابت هستند که عمدتاً توسط مؤسسات بزرگ برای دریافت وجوه برای تعهدات بدهی کوتاه مدت خود منتشر می شوند. تتر می گوید که قصد دارد دارایی های اوراق تجاری خود را تا پایان ماه آگوست به حدود ۲۰۰ میلیون دلار و تا پایان سال به صفر برساند. پیش از این، ناشر استیبل کوین تتر گفته بود که قصد دارد دارایی اوراق تجاری خود را تا اکتبر یا اوایل نوامبر به صفر برساند.

تتر همچنین می گوید که دارایی های نقدی و سپرده های بانکی خود را در سه ماهه دوم ۳۲ درصد افزایش داده است. مدیر عامل شرکت، پائولو آردوینو، گفت که ابزار تتر با شفافیت ذخایر آن پشتیبانی می‌شود. آردوینو ادامه می دهد:

تعهد ما به شفافیت و جامعه یک ستون دیرینه در اخلاق اساسی شرکت است و با مسئولیت ما به عنوان یک رهبر بازار همسو است. ما بار دیگر این تعهد را با همسویی با BDO، یکی از برترین شرکت‌های حسابداری جهان، نشان دادیم.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx