فیشینگ و سرقت ۳.۴ میلیون دلار توکن GMX

فیشینگ
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 450 نفر

یک کاربر ناشناس دیفای قربانی یک حمله فیشینگ شد و ۳.۴ میلیون دلار GMX، توکن اصلی صرافی غیرمتمرکز GMX از دست داد. این توکن ها سپس در بازار آزاد فروخته شدند.

یکی از مدیران گروه تلگرامی GMX با تایید این حادثه فیشینگ، تصریح کرد که این حادثه هیچ ارتباطی با هیچ مشکل امنیتی در خود پلتفرم GMX ندارد. هنگامی که از آنها پرسیده شد که چگونه مطمئن بودند که یک هک رخ داده است، یکی از مدیران گروه گفت که تیم در تماس مستقیم با قربانی حمله بوده است.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که مهاجم در ساعت ۷ بعدازظهر به وقت محلی در تاریخ ۳ ژانویه شروع به برداشت وجوه از کیف پول قربانی کرد. تحلیلگران امنیتی پک شیلد (PeckShield) تخمین زدند که مهاجم، توکن‌های GMX به ارزش حدود ۳.۴ میلیون دلار را به آدرس دیگری فرستاد و آن‌ها را به اتریوم تبدیل کرد. این وجوه دزدیده شده بر روی شبکه اصلی اتریوم در آدرسی که گمان می‌رود متعلق به هکر است، قرار دارند.

چنین حملات فیشینگ به طور فزاینده ای در فضای کریپتو رایج شده اند. این حملات همچنان یک نگرانی بزرگ هستند زیرا امضای تنها یک درخواست مخرب ممکن است منجر به از دست رفتن تمام دارایی های ذخیره شده در کیف پول شود. اوایل امروز، یک هکر در یک حمله فیشینگ که نیکیل گوپالانی، مدیر ارشد عملیات RTFKT را هدف قرار داد، حدود ۱۷۵۰۰۰ دلار NFT دزدید، در حالی که یکی دیگر از کاربران کریپتو چهار NFT کریپتو پانک به ارزش بیش از ۳۳۰،۰۰۰ دلار را از دست داد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx