میم کوین جدید به کمک سولانا می‌آید

سولانا بونک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 696 نفر

اکوسیستم سولانا به دلیل ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) در مورد ارتباطش با صرافی ورشکسته FTX، دچار مشکل شد. از زمان فروپاشی این صرافی، اکوسیستم سولانا در تلاش است تا از مدیر عامل سابق FTX، سم بنکمن-فرید، فاصله بگیرد. حتی وبسایت بررسی بلاکچین و کریپتو، مساری، در ۱۵ دسامبر یک نمای کلی از اکوسیستم سولانا و چگونگی تأثیر پذیری آن توسط انفجار FTX منتشر کرد.

اما پروژه جدیدی به نام بونک (Bonk) در روزهای گذشته خبرساز شده است، قیمت آن بالا رفته و به سولا‌نا کمک کرده تا برابر مشکلات خود مهلت داشته باشد.

مرتبط: میم کوین جدید سولانا 

میم کوین سولانا
بونک چیست و چه کمکی به سولانا می‌کند؟

طبق وب سایت رسمی بونک، Bonk نماینده جامعه سولانا است؛ که در وهله اول باعث رشد سولا‌نا شده‌اند. این توکن اولین میم کوین با مضمون و ظاهر سگ در شبکه سولانا می‌باشد که “توسط مردم و برای مردم” ساخته شده است. وب‌سایت رسمی توکن می‌گوید:

«شرکت‌کنندگان Bonk از توکنومیک‌های سمی «آلامدا» خسته شده‌اند و می‌خواستند یک میم کوین سرگرم‌کننده بسازند که در آن همه سهمی منصفانه داشته باشند.»

این موضوع مطمئناً در جامعه سولا‌نا و کل دنیای ارزهای دیجیتال تأثیرگذار است زیرا قیمت این توکن اکنون ۲۱۴٪ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

توییت اخیر سولا‌نا لجند، یکی از بنیانگذاران Frictionless Capital نشان می دهد که این میم کوین استفاده از شبکه را با ثبت ۳۳۰۰ تراکنش در ثانیه افزایش داده است. این معیار ثابت می کند که سولانا، “قاتل اتریوم” نمرده است و جامعه ای صعودی از آن حمایت می کند.

با داشتن نرخ توکن سوزی چشمگیر و صرافی های اصلی که آن را برای معاملات آزاد فهرست می کنند، Bonk اکنون نامی برای خود دست و پا کرده است. انتظارات برای این میم کوین بالاست. به عنوان مثال، بسیاری می پرسند: آیا بونک سولانا را از انقراض نجات خواهد داد؟

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx