سپرده‌ها در نهادهای غیربانکی، از جمله شرکت‌های رمزنگاری، بیمه نمی‌شوند

دارایی های رمزنگاری بیمه نمیشوند
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 517 نفر

آژانس دولتی اعلام کرد که سپرده‌های بانک‌ های بیمه‌ شده تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار پوشش داده می‌شود

چنین حمایت‌هایی در مورد آن‌ها در شرکت‌های رمزنگاری اعمال نمی‌شود. شرکت بیمه سپرده فدرال ایالات متحده، یا FDIC، با صدور توصیه‌ای به مردم اطلاع داده است که «دارایی‌های صادر شده توسط نهادهای غیر بانکی، مانند شرکت‌های رمزنگاری را بیمه نمی‌کند».

در اطلاعیه روز جمعه، FDIC به بانک‌های ایالات متحده توصیه کرد که باید ریسک‌ها را در روابط شخص ثالث با شرکت‌های ارز دیجیتال ارزیابی و مدیریت کنند. این آژانس دولتی گفت که در حالی که سپرده‌ها در بانک‌های بیمه‌شده تا سقف ۲۵۰,۰۰۰ دلار پوشش داده می‌شود، چنین حمایت‌هایی «در برابر نکول، ورشکستگی، یا ورشکستگی هر نهاد غیربانکی، از جمله نگهبانان رمزارز، صرافی‌ها، کارگزاران، ارائه‌دهندگان کیف پول، یا سایر موارد اعمال نمی‌شود. نهادهایی که به نظر می رسد از بانک ها تقلید می کنند.

FDIC می‌گوید: «برخی از شرکت‌های رمزنگاری به اشتباه به مصرف‌کنندگان اعلام کرده‌اند که محصولات کریپتو واجد شرایط پوشش بیمه سپرده FDIC هستند یا در صورت شکست شرکت کریپتو، مشتریان بیمه FDIC هستند. “این نوع اظهارات نادرست است و می تواند باعث سردرگمی مصرف کننده در مورد بیمه سپرده شود و تحت شرایط خاص به مصرف کنندگان آسیب برساند.”

 ما توصیه‌ای برای موسسات مالی بیمه شده FDIC در مورد بیمه سپرده و خطرات معامله با شرکت‌های دارایی کریپتو صادر کردیم.

این مشاوره به دنبال نامه روز پنجشنبه از بخش اجرای FDIC بود که در آن جیسون گونزالس و ست روزبراک، مشاوران کل مدعی شدند که وام‌دهنده ارز دیجیتال Voyager Digital اظهارات “کاذب و گمراه‌کننده” در مورد سپرده‌های بیمه شده ارائه کرده است. تیم حقوقی پیشنهاد کرد FDIC نه مشتریان وویجر و نه وجوه واریز شده به پلتفرم را در برابر شکست شرکت بیمه نخواهد کرد.

اگر یک شرکت ارزهای دیجیتال یا شریک شخص ثالث بانک بیمه شده ای که با آن معامله می کند، در مورد ماهیت و دامنه بیمه سپرده اظهارات نادرست ارائه دهد، سردرگمی مشتریان می تواند منجر به خطرات قانونی برای بانک ها شود. علاوه بر این، اظهارات نادرست و سردرگمی مشتری می‌تواند باعث شود مصرف‌کنندگان نگران دارای روابط بانکی بیمه‌شده به جابجایی وجوهی که می‌تواند منجر به ریسک نقدینگی برای بانک‌ها شود و به نوبه خود منجر به ریسک‌های درآمد و سرمایه شود.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx