پشتیبانی لجر از یکصد توکن بومی کاردانو

پشتیبانی لجر از یکصد توکن بومی کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

لجر چیست

لجر، ارائه‌دهنده کیف پول های سخت‌افزاری، پشتیبانی از اکوسیستم کاردانو را گسترش داده است و به کاربران اجازه می‌دهد ۱۰۰ توکن بومی را در برنامه Ledger Live خود مدیریت کنند و در عین حال از امنیت لجر نانو استفاده کنند.

لجر پشتیبانی از کاردانو

همانطور که از نام آن پیداست، توکن های بومی کاردانو دارایی هایی هستند که بر روی بلاکچین کاردانو ساخته شده اند. این دارایی ها در اکثر جهات مانند ADA رفتار می کنند و از ویژگی های شبکه آن بهره می برند. با این حال، ADA ارز اصلی در کاردانو است که برای مقاصد خاص مانند پرداخت هزینه تراکنش استفاده می شود.

بر اساس این اعلامیه، ارزهای دیجیتال جدید اضافه شده شامل ADAX، DANA، DRIP، FIRE و CLAP هستند. لجر خاطرنشان کرد که توکن ها بر اساس ارزش بازارشان انتخاب نشده اند، بلکه بر اساس تعداد تراکنش های انجام شده در یک دوره معین انتخاب شده اند. بیش از ۵ میلیون توکن در اکوسیستم کاردانو وجود دارد. این شبکه به توسعه دهندگان اجازه می دهد; تا توکن های بومی را بدون نوشتن کد سفارشی یا قراردادهای هوشمند گران قیمت ایجاد و توزیع کنند. این سازنده کیف پول سخت افزاری اشاره کرد که توکن های بومی بیشتری در آینده لیست خواهند شد.

این شرکت گفت:

۱۰۰ توکن بومی کاردانو به‌تازگی به برنامه Ledger Live شما راه یافتند… توکن‌های بسیار بیشتری وجود دارد، اما در حال حاضر، ما تصمیم گرفتیم ابتدا از این ۱۰۰ توکن پشتیبانی کنیم.

کاردانو شاهد رشد شبکه است

با وجود رکود بازار در چند ماه گذشته، اکوسیستم کاردانو رشد قابل توجهی در فعالیت های زنجیره ای داشته است. در ماه ژوئن، تراکنش های زنجیره ای در آن به رکورد ۴۴.۸ میلیون رسید که بیش از ۵ درصد بیشتر از کل ثبت شده در ماه می بود. این بلاکچین همچنین شاهد افزایش دارایی های بومی و آدرس های ADA بود که به ترتیب به ۵.۴ میلیون و ۳.۴۲ میلیون رسید.

هارد فورک واسیل به تعویق افتاد

در همین حال، اوایل امروز، CryptoPotato گزارش داد که هارد فورک مورد انتظار کاردانو، Vasil ، برای دومین بار به تعویق افتاده است. اگرچه تاریخ جدید ارتقا هنوز نامشخص است، اما کوین هامون، مدیر فنی کمپانی; گفت که توسعه دهندگان پروژه هنوز در حال آزمایش و تعمیر هستند تا مطمئن شوند که همه چیز در جای خود قرار دارد; تا زمانی که در نهایت به‌روزرسانی انجام شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx