خودداری مدیرعامل صرافی زیپمکس از استعفا

زیپمکس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

علیرغم درخواست مشتریان مدیرعامل صرافی زیپمکس استعفا نمی دهد

مدیرعامل مارکوس لیم و یکی از بنیانگذاران آکالارپ ییمویلای اعلام کردند تنها زمانی از صرافی زیپمکس خارج می شوند که طلب های کاربران به طور کامل به ان ها پرداخت شود.

مارکوس لیم، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم ارزدیجیتال که در تایلند مستقر است، گفت که مسئولیت خود را درشرکت حفظ خواهد کرد مگر اینکه سهامداران اصلی جدید او را مجبور به استعفا کنند. این شرکت ماه گذشته برداشت مشتریان را متوقف کرد، اما مدیر اجرایی متعهد شد که طلب تمام کاربران زیان دیده را جبران کند.

به جرات می توان گفت که زیپمکس به دلیل ادامه بازار نزولی بیت کوین با چالش های جدی ای روبرو شده است. ماه گذشته، برداشت مشتریان را متوقف کرد. همچنین فاش کرد که چندین میلیون دلار در شرکت های ورشکست شده سلسیوس و بابل فایننس سرمایه گذاری کرده اند.

مدت کوتاهی پس از آن، صرافی ارزدیجیتال زیپمکس برای جلوگیری از ادعای طلبکاران خود برای شش ماه آینده، مهلت خواست.

این آشفتگی منجر به وحشت در میان مشتریان شد و برخی از آنها از مدیرعامل صرافی زیپمکس خواستند تا از سمت خود کناره گیری کند. به گفته آنها، تصمیمات مدیریتی ضعیف او باعث مشکلات این صرافی شده است.

نظر مدیرعامل

در مصاحبه اخیر با The Australian Financial Review. لیم تاکید کرد که تا زمانی که تمام وجوه از دست رفته به دارندگان آنها بازپرداخت نشود، استعفا نخواهد داد. برای دستیابی به این هدف، مدیرعامل صرافی زیپمکس قصد دارد سهامداران اصلی جدیدی را وارد شرکت کند.

لیم گفت که او و یکی از بنیانگذاران به نام آکالارپ ییمویلای در صورتی که به اهداف مذکور دست پیدا کنند از سمت خود کناره گیری خواهند کرد.

اگر این اتفاق بیفتد، من و هم بنیانگذارم آکالارپ [ییمویلای] به صراحت اعلام کرده ایم که در صورتی که به دنبال تغییر مدیریت باشند، به طور کامل با آنها و خواسته های آنها همکاری خواهیم کرد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx