دو کوان فروش بیت کوین های مشکوک را رد کرد!

دو کوان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 538 نفر

کوان دو هیونگ، موسس و مدیر اجرایی ترافرم لبز، که به نام دو کوان نیز شناخته می شود، دخالت خود در انتقال وجوه ادعایی از بنیاد لونا به صرافی های کریپتو OKX و کوکوین را رد کرده است. کوان روز چهارشنبه در صفحه توییتر تایید شده خود گفت:

همانطور که گفته می‌شود هیچ «نقد کردنی» وجود ندارد، من حداقل در سال گذشته از Kucoin یا OKex استفاده نکرده‌ام و هیچ سرمایه‌ای از ترافرم لبز یا بنیاد لونا یا هر نهاد دیگری مسدود نشده است.

در میان سایر وظایف، بنیاد لونا مستقر در سنگاپور در درجه اول وظیفه ارائه یک لایه پشتیبانی بیشتر برای محافظت از ثبات قیمت دلاری استیبل کوین فعلی ترافرم را بر عهده داشت.

اوایل این هفته، دادستان‌های کره جنوبی از صرافی‌های جهانی ارز دیجیتال کوکوین و اوکی اکس خواستند تا بیت کوین ها را مسدود کنند، پس از اینکه حدود ۳۳۱۳ بیت کوین از آدرس کیف پول متعلق به بنیاد لونا به این صرافی‌ها بین ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر منتقل شد. دادستان چوی سونگ کوک در دفتر دادستان ناحیه جنوبی سئول به فورکست گفت که این بیت کوین ها به کوان مرتبط است. تعلیق دارایی های مرتبط با ترافرم و دو کوان بخشی از تحقیقات جاری کره جنوبی در مورد لونا است که در ماه می آغاز شد. در ماه می سال جاری، استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD سابق و ارز دیجیتال لونا کلاسیک (لونا سابق) سقوط کردند و حدود ۴۰ میلیارد دلار از ثروت سرمایه گذاران را از بین بردند.

سرمایه گذاران کره جنوبی علیه آزمایشگاه ترافرم و مدیران آن به دلیل اتهامات کلاهبرداری پس از سقوط شکایت کردند که باعث شروع تحقیقات شد. دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول که بر این پرونده نظارت دارد، در ۱۴ سپتامبر حکم بازداشت کوان و افراد وابسته به او را صادر کرد و از وزارت امور خارجه درخواست کرد گذرنامه آنها را لغو کند. دادستان ها همچنین از سازمان بین المللی (اینترپل) خواستند تا “اعلامیه قرمز” ارسال کند که در آن از مجریان قانون در سراسر جهان می خواهد یک فرد را بیابند و موقتاً دستگیرش کنند. دادستان چوی روز دوشنبه با فورکست تأیید کرد که چنین اطلاعیه ای صادر شده است. علیرغم اینکه پلیس در ۱۹۵ کشور عضو اینترپل به دنبال دو کوان است، او سه شنبه در توئیتر خود گفت که مخفی نشده است:

من هیچ تلاشی برای پنهان کردن خود ندارم. من به پیاده‌روی و مراکز خرید می‌روم

کوان همچنین گفت که نام خود را در لیست «اعلان قرمز» اینترپل ندیده است.البته اینترپل همیشه به دلایل عملیاتی همه اعلامیه‌های خود را عمومی نمی‌کند. دادستان چویی از دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول به فورکست گفت که مقامات معتقدند کاون واقعاً متواری است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx