دوج کوین برای یک روند صعودی بلندمدت آماده شده است

دوج کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 142 نفر

به گفته‌ی یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، دوج کوین احتمالا وارد یک روند صعودی بلندمدت شده است که می‌تواند قیمت آن را از این سطح بالاتر ببرد. این موضوع پس از سقوط قیمت به زیر ۰.۱۳ دلار و سپس بهبود سریع و بازگشت به بالای ۰.۱۶ دلار رخ می‌دهد. اما چه عواملی باعث ایجاد این روند صعودی شده‌اند؟

دوج کوین آماده‌ی یک روند صعودی بلندمدت می‌شود؟

تحلیلگر ارز دیجیتال، بهدارک (Behdark)، در وب‌سایت تریدینگ‌ویو، تحلیل جالبی را به اشتراک گذاشته است که توجه اعضای انجمن دوج‌کوین را به خود جلب کرده است. این تحلیلگر ارز دیجیتال بر این باور است که میم‌کوین دوج کوین اکنون با دلایلی که در ادامه ذکر می‌شود، وارد یک روند صعودی شده است.

بهدارک توضیح می‌دهد که قیمت دوج کوین درست بالای ۰.۱ دلار یک سطح حمایتی قوی تشکیل داده است و این امر به جهش مجدد این کوین در صورت سقوط قیمت کمک می‌کند. تقاضا در این سطح تضمین می‌کند که هر زمان قیمت سقوط کند، همیشه با قدرت به سمت بالا رانده می‌شود، همانطور که در آخرین سقوط بازار مشاهده شد. با توجه به اصلاح قیمتی طولانی‌مدتی که دوج‌کوین پشت سر گذاشته، به نظر این تحلیلگر، این ارز دیجیتال آماده‌ی یک جهش بلندمدت است. بهدارک به دوره‌ی اصلاحی ۹۰۰ روزه‌ی گذشته اشاره می‌کند و معتقد است که دوره‌ی اصلاحی فعلی نیز به شکلی مشابه، بیش از ۵۰۰ روز طول خواهد کشید.

تحلیل دوج کوین

با این حال، به گفته‌ی بهدارک، روند صعودی بلندمدت به تازگی آغاز نشده است. ظاهراً این روند صعودی از اکتبر ۲۰۲۳ شروع شده است، زمانی که قیمت با موفقیت از ۰.۰۶ دلار عبور کرد. طبیعتاً این روند صعودی شامل دوره‌هایی از حرکات صعودی و نزولی بوده است که به تحلیلگر کمک می‌کند تا موج بعدی را که قیمت به تازگی وارد آن شده است، شناسایی کند.

رد فرضیه‌ی تحلیل

مانند هر تحلیل دیگری، تحلیل بهدارک نیز دارای سطحی است که در صورت سقوط قیمت به زیر آن، پیش‌بینی روند صعودی باطل می‌شود. این تحلیلگر ارز دیجیتال خاطرنشان می‌کند که قیمت دوج‌کوین باید بالای ۰.۰۸ دلار باقی بماند، زیرا «بسته شدن یک کندل روزانه زیر این سطح، تحلیل را نقض می‌کند.»

با این حال، بهدارک بر این باور است که قیمت دوج کوین پس از تکمیل موج C و عبور از ۰.۲ دلار، اکنون در موج D قرار دارد. این موج D به لحاظ تاریخی برای قیمت صعودی بوده و حداقل باعث افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت شده است.

در رابطه با اهداف قیمتی، بهدارک اولین هدف را ۰.۲۸ دلار تعیین می‌کند. پس از آن، انتظار می‌رود اصلاح قیمتی به سطح ۰.۱۶ دلار رخ دهد که نشان‌دهنده‌ی تکمیل امواج E و F است. سپس با آغاز موج G، این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته و به ۰.۳۸ دلار برسد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx