آیا آلتکوین ها برای یک رالی انفجاری آماده شده‌اند؟

انتشار 3 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

با اینکه ارزش کل بازار آلتکوین‌ ها در یک ماه گذشته تقریباً ۲۰ درصد کاهش یافته است، معامله‌گران همچنان خوش‌بین هستند و انتظار دارند یک فاز «رالی انفجاری» در راه باشد. بر اساس گفته‌ی معامله‌گران ارز دیجیتال که به دنبال تأیید سه شاخص هستند، بازار آلتکوین در حال حاضر در مرحله‌ی «عدم باور» قرار دارد […]

آلتکوین

با اینکه ارزش کل بازار آلتکوین‌ ها در یک ماه گذشته تقریباً ۲۰ درصد کاهش یافته است، معامله‌گران همچنان خوش‌بین هستند و انتظار دارند یک فاز «رالی انفجاری» در راه باشد. بر اساس گفته‌ی معامله‌گران ارز دیجیتال که به دنبال تأیید سه شاخص هستند، بازار آلتکوین در حال حاضر در مرحله‌ی «عدم باور» قرار دارد که اگر تاریخ تکرار شود، به زودی می‌تواند به سمت یک «رالی انفجاری» حرکت کند.

یک تحلیلگر ارز دیجیتال به نام مایکی بول کریپتو (Milkybull crypto) در ۱۱ می در پستی که برای ۶۶,۶۰۰ دنبال کننده‌اش منتشر کرد، گفت: «ارزش کل بازار آلتکوین ها در حال حاضر در مرحله‌ی عدم باور قرار دارد که به طور تاریخی، با یک رالی انفجاری دنبال می‌شود.» مرحله‌ی عدم باور زمانی است که سرمایه‌گذاران با وجود نشانه‌های مثبت بازار، به دلیل کاهش قابل توجه شاخص ترس و طمع همچنان تردید دارند. نرخ «طمع» در زمان نگارش این مقاله ۵۶ است.

بر اساس داده‌های TradingView،کل ارزش بازار آلت‌کوین‌ها به استثنای ۱۰ ارز دیجیتال برتر، در ۳۰ روز گذشته ۱۷.۵۵ درصد کاهش یافته و به ۲۶۴.۹ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، یک معامله‌گر ارز دیجیتال با نام مستعار Rekt Capital در ۱۲ می در پستی که برای ۴۶۵,۳۰۰ دنبال کننده‌اش منتشر کرد، گفت: «این بازار همچنان بالاتر از سطح حمایتی ۲۵۰ میلیارد دلاری قرار دارد و خود را برای یک حرکت صعودی در آینده آماده می‌کند.»

تحلیل آلتکوین ها
ارزش کل بازار آلتکوین در 30 روز گذشته 17.55 درصد کاهش یافته است.

معامله‌گران برای پیش‌بینی جهت بازار آلتکوین، سه شاخص کلیدی در کل بازار ارز دیجیتال را زیر نظر دارند: میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA)، استوکاستیک RSI و سلطه (دامیننس) بیت‌کوین.

میانگین متحرک نمایی (EMA) میانگین قیمتی در یک دوره است که وزن بیشتری به داده‌های دوره‌های اخیر می‌دهد. یک معامله‌گر ارز دیجیتال با نام مستعار Titan of Crypto در ۱۱ می در پستی بیان کرد که: «اگر کل ارزش بازار ارز دیجیتال دوباره میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA20) را «امتحان کند» و همزمان در استوکاستیک RSI که قدرت و ضعف نسبی اندیکاتور RSI را اندازه‌گیری می‌کند، «سیگنال صعودی» دیده شود، می‌توان انتظار یک «رالی قیمتی» را داشت.

نمودار سلطه بیت‌کوین، که سهم بازار بیت‌کوین را نسبت به کل بازار ارز دیجیتال اندازه‌گیری می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال پرکاربردترین نمودارها است. این نمودار به معامله‌گران احساس کلی سرمایه‌گذاران در بازار را نشان می‌دهد. در زمان انتشار این مقاله، سلطه بیت‌کوین ۵۴.۷ درصد است که نسبت به هفته گذشته ۰.۵۶ درصد کاهش یافته است. یک تحلیلگر تکنیکال با نام مستعار Yoddha در ۱۱ می در پستی ادعا کرد: «کاهش بیشتر سلطه بیت‌کوین از این نقطه می‌تواند یک آلت سیزن را آغاز کند.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx