مارک کوبان: دوج کوین کاربردهای بیشتری نسبت به کاردانو دارد

کاردانو مارک کوبان
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 405 نفر

دوج کوین بهتر از کاردانو

این سرمایه گذار و  میلیار آمریکایی در پادکست اخیر خود دیدگاهش را در مورد دوج کوین، عدم پذیرش کاردانو و ارزش بازار بیان کرد. مارک کوبان، کارآفرین میلیاردر و سوپراستار شبکه ABC “Shark Tank” به پادکست روزانه Altcoin  پیوست تا یک مکالمه گسترده و یک ساعته در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشد.

کوبان در مورد تفاوت های بین پلتفرم برنامه های غیرمتمرکز کاردانو و دوج کوین که فکر می کند پتانسیل های بیشتری نسبت به کاردانو دارد صحبت کرد.

می دانید، افکار من در مورد کاردانو همان چیزی است که در مورد پالیگان و اتریوم  وجود دارد.

کوبان می گوید که به تعداد تراکنش های یک بلاک چین نگاه می کند و آن را نشانه موفقیت یا عدم موفقیت آن می داند. او گفت: «من حدس می‌زنم مردم آفریقا آن‌طور که انتظار داشتند از کاردانو استفاده نمی‌کنند، زیرا شما تراکنش‌ها را نمی‌بینید، کارمزدها را نمی‌بینید».

مالک دالاس ماوریکس که تبدیل به قهرمان ارزهای دیجیتال شده است، می‌گوید که در حالی که کاردانو مدتی است قراردادهای هوشمند خود را ارائه کرده است، اما نمی‌داند که کاردانو در کدام قسمت بازار تاثیر گذاشته است.

کوبان می گوید که اپلیکیشن عالی بعدی که همه از آن استفاده می کنند می تواند بر روی کاردانو ساخته شود ولی هنوز دوج کوین بهتر است. او گفت: «درها برای این اتفاق باز است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.»

توصیه مارک کوبان به چارلز هاسکینسون

مجری پادکست از کوبان پرسید که در صورت حضور چارلز هاسکینسون، در برنامه « Shark Tank» چه توصیه ای به بنیانگذار کاردانو می کند.

کوبان گفت: “من می گویم “درآمدهای شما کجا هستند؟” و اضافه کرد که صرفاً به این دلیل که کاردانو یک ارزدیجیتال است; به این معنی نیست که درآمد آن حتمی است.

او ادامه داد: «این داده گمراه کننده در ارزهای دیجیتال وجود دارد که ارزش بازار نامیده می‌شود. “شما یک توکن کوچک دارید، قیمت را به اندازه کافی افزایش می دهید; و تعداد کل عرضه موجود یک میلیارد است. شما آن را به یک توکن ۱۰ دلاری تبدیل می کنید; و اکنون ارزش کل بازار ۱۰ میلیارد دلار است.”

بر اساس گزارش کوین مارکت کپ; کوبان با اشاره به ارزش بازار ۹.۳ میلیارد دلاری دوج کوین و ارزش بازار ۶.۷ میلیارد دلاری شیبا گفت; که مشکل ارزش بازار تحریف شده تنها مربوط به کاردانو نیست.

کوبان گفت: من هنوز فکر می‌کنم دوج کوین کاربردهای بالقوه بیشتری نسبت به کاردانو در دسترس کاربران قرار می دهد. او همچنین معتقد است که فرصت های کاردانو بیشتر است; حداقل تا موقعی که دوج کوین هم تبدیل به یک پلتفرم ساخت اپلیکیشن سود.

او گفت: “این هنوز یک تجارت است.” «مهم نیست که چه کاری انجام می‌دهید; چه می‌گویید، یا ارزش بازار شما چقدر است.»

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx