آیا شاهد یک دوره صعودی جدید برای دوج کوین خواهیم بود؟

دوج کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 186 نفر

دوج کوین (DOGE) در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر، یکی از بدترین عملکردها را در اصلاح اخیر بازار داشته است و قیمت آن تنها در یک هفته ۲۰ درصد کاهش یافته است. به یاد بیاورید که چند روز پیش وضعیت کاملاً متفاوت بود و ارزش این میم کوین برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱، از ۰.۲۲ دلار عبور کرد.

تحلیل دوج کوین

نمودار قیمت DOGE

با وجود این ریزش، تحلیلگران زیادی بر این باورند که دوج کوین به زودی روند صعودی خود را از سر خواهد گرفت و به قله‌های جدیدی دست پیدا می‌کند. یک نمونه از این تحلیلگران، تولیدکننده محتوای ارز دیجیتال با نام مستعار Trader Tardigrade است که به تازگی ادعا کرده دوج‌کوین بر اساس «چرخه ۷ ساله» عمل می‌کند. او با مقایسه عملکرد قیمتی این دارایی با سال‌های گذشته، قیمت‌های ۲، ۹ و حتی ۴۰ دلار را به عنوان اهداف قیمتی آینده برای دوج‌کوین در نظر گرفته است:

«ما می‌توانیم الگوی قیمتی مشابهی را در نیمه اول چرخه کنونی با چرخه گذشته مشاهده کنیم. زمانی که در سال ۲۰۱۷ قیمت ۰.۰۰۰۷ دلار بود، هرگز باور نمی‌کردیم دوج کوین بتواند به ۰.۰۰۳، ۰.۰۰۹ و ۰.۳۵ دلار برسد. امروز که قیمت ۰.۲۲ دلار است، باور نمی‌کنیم که DOGE به ۲، ۹ و ۴۰ دلار برسد. فرصت را از دست ندهید. تاریخ تکرار می‌شود.»

یک علاقه‌مند دیگر به ارزهای دیجیتال با نیم میلیون دنبال‌کننده به نام Mayne، با اشاره به عملکرد فعلی دوج‌کوین در بازار، دو سناریوی محتمل را پیش‌بینی کرده است. DOGE می‌تواند حمایت را در حدود ۰.۱۸ دلار از دست بدهد و وارد یک «اصلاح بسیار بزرگ‌تر» شود، یا اینکه خریداران قوی وارد بازار شوند و «جشن ادامه پیدا کند.»

پیش‌تر، رکت کپیتال (Rekt Capital) و پذیرنده‌ی اولیه‌ی بیت‌کوین، داوینچی جرمی، نیز پیش‌بینی‌های صعودی برای دوج‌کوین ارائه کرده بودند. رکت کپیتال استدلال کرده بود که DOGE به دلیل آغاز یک «روند کلان جدید» می‌تواند به سمت ۰.۳۰ دلار حرکت کند، در حالی که جرمی نظر داده بود که دوج‌کوین دارایی‌ای است که سرمایه‌گذاران باید آن را در سبد خود داشته باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx