ریپل به زوری یک استیبل کوین را معرفی می‌کند

ریپل
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 119 نفر

شرکت ریپل اعلام کرد قصد دارد امسال یک استیبل‌کوین با پشتوانه دلار آمریکا معرفی کند. این تصمیم در حالی گرفته شده که پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد قابل توجه بازار استیبل‌کوین‌ها به بیش از ۲.۸ تریلیون دلار تا سال ۲۰۲۸ است.

ریپل روز پنج‌شنبه اعلام کرد این استیبل‌کوین به طور کامل با سپرده‌های دلار آمریکا، اوراق خزانه کوتاه‌مدت دولت ایالات متحده و سایر دارایی‌های نقدی معادل آن پشتیبانی خواهد شد. ریپل همچنین گفت: «این دارایی‌های ذخیره توسط یک شرکت حسابداری شخص ثالث مورد حسابرسی قرار خواهند گرفت و ریپل ماهانه تاییدیه‌های آن را منتشر خواهد کرد.» با این حال، ریپل به شرکت حسابرسی موردنظر اشاره‌ای نکرد.

این اقدام ریپل، آن‌ها را به عنوان رقیبی برای رهبران شناخته‌شده در بازار استیبل‌کوین، مانند تتر و سیرکل، معرفی می‌کند. قابل ذکر است که پی‌پال نیز سال گذشته با راه‌اندازی استیبل‌کوین اختصاصی خود با پشتوانه دلار آمریکا، یعنی پی‌پال دلار آمریکا (PYUSD) بر بستر اتریوم، وارد این رقابت شد.

هم‌بنیانگذار تتر، ویلیام کوئیگلی، به کریپتونوز گفت که بعید به نظر می‌رسد پی‌پال بتواند به سلطه در این بازار، به خصوص خارج از ایالات متحده، دست پیدا کند. با این حال، استیبل کوین پی‌پال در حال حاضر در رتبه دوازدهم جهانی قرار دارد و از ارزش بازار ۱۹۰ میلیون دلاری برخوردار است.

استیبل کوین‌ها دسته‌ای مجزا از ارزهای دیجیتال هستند که به طور خاص برای نوسان قیمتی کم طراحی شده‌اند. این ثبات قیمتی با اتصال دادن ارزش آن‌ها به دارایی‌های خارجی مانند ارزهای فیات سنتی یا ابزارهای مالی به دست می‌آید. در نتیجه، آن‌ها در مقایسه با ارزهای دیجیتال شناخته‌شده‌ای مانند بیت‌کوین و اتریوم، جایگزینی با نوسان (قیمت) بسیار کمتر ارائه می‌دهند. این امر باعث می‌شود آن‌ها به ویژه برای سرمایه‌گذارانی که ریسک‌پذیر نیستند و به دنبال یک ابزار سرمایه‌گذاری با ثبات‌تر هستند، جذاب باشند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx