ممنوعیت حساب های توییتری مرتبط با دوج کوین لغو می شود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

دوج کوین (DOGE)، با وجود از دست دادن کمی بیش از 2 درصد از ارزش خود در هفت روز گذشته، همچنان جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حفظ می کند. طبق داده های کوین گکو و در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال با قیمت 0.1002 دلار […]

دوج کوین

دوج کوین (DOGE)، با وجود از دست دادن کمی بیش از 2 درصد از ارزش خود در هفت روز گذشته، همچنان جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار حفظ می کند.

طبق داده های کوین گکو و در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال با قیمت 0.1002 دلار معامله می‌شود، با افزایش دو هفته‌ای 27 درصدی، ارزش کلی آن به 13.77 میلیارد دلار رسیده است. بین 4 و 5 دسامبر، میم آلتکوین افزایش 2.7 درصدی را در قیمت خود ثبت کرد در حالی که حجم معاملات آن که در یک نقطه به 913.01 میلیون دلار در روز پنجم ماه می رسید، 10.96 درصد افزایش یافت.

جالب اینجاست که تسلط اجتماعی دوج کوین در حال افزایش است زیرا ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر که خود را پدر دوج (The Dogefather) معرفی می کند، بار دیگر حرکتی را انجام داد که مربوط به این میم کوین است.

ممنوعیت حساب های مرتبط با دوج کوین لغو می شود

چندی پیش توییتر، غول رسانه های اجتماعی، کمپین خود را برای حذف ربات ها از پلتفرم خود برای بهبود تجربه کاربری تشدید کرد. در میان افرادی که تحت تأثیر این موضوع قرار گرفتند، حساب‌هایی بودند که به گفته خالق دوج، بیلی مارکوس، هیچ کاری به جز «توئیت» یا اشتراک‌گذاری میم‌های مرتبط با این دارایی انجام ندادند.

مارکوس، در 5 دسامبر، پستی را به اشتراک گذاشت که ایلان ماسک و تعدادی از حساب‌های توییتر مربوط به این ارز دیجیتال را تگ کرد و ظاهراً به دنبال پاسخ به دلیل تعلیق (ممنوع شدن) آنها بود. مالک جدید پلتفرم به طور خلاصه پاسخ داد و گفت: «به آن نگاه می‌کنم»، تبادل بین این دو شخصیت بیش از 27000 لایک و بیش از 1600 پاسخ به دست آورد. بعداً، ماسک گفت که توییتر ممکن است در اقدام خود برای تعلیق حساب های مذکور کمی شدید عمل کرده باشد.

به دنبال این پیشرفت، دوج کوین پاسخ مثبت داد زیرا اعداد تسلط اجتماعی آن افزایش یافت، از تقریباً 3٪ در 4 دسامبر به 4.463٪ در زمان نوشتن این مقاله. این بدان معنی است که پس از اقدام ماسک برای لغو ممنوعیت چندین حساب کاربری DOGE در پلت فرم رسانه های اجتماعی خود، بحث های مداوم و فعالی دنبال شده است.

آیا از DOGE به عنوان پرداخت در توییتر استفاده می شود؟

در ماه آوریل، ماسک این ایده را مطرح کرد که DOGE به عنوان وسیله پرداخت برای اشتراک توییتر آبی پذیرفته شود. زمانی که خرید این پلتفرم رسانه های اجتماعی چند ماه پیش به پایان رسید، بسیاری از سرمایه گذاران و دارندگان این ارز دیجیتال در انتظار بودند تا ماسک سرانجام ایده خود را به واقعیت تبدیل کند.

با این حال، ماسک هیچ سخن رسمی در مورد آن نداشته است و اگرچه این ایده امروز دوباره به دلیل “لغو ممنوع انبوه حساب ها” توسط توییتر مطرح شد، جامعه کریپتو همچنان در مورد اینکه آیا میم کریپتو توسط توئیتر ادغام می شود یا خیر، گمانه زنی می کند.

در همین حال، به نظر می‌رسد که دوج کوین این به‌روزرسانی قابل توجه را نادیده گرفته است، زیرا نتوانسته است هر نوع رالی را برای افزایش قیمت فعلی خود آغاز کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx