محکوم شدن ۳ نفر بخاطر کلاهبرداری ۴ میلیون دلاری از صرافی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

محکوم شدن ۳ نفر بخاطر کلاهبرداری ۴ میلیون دلاری از صرافی ارز دیجیتال توسط وزارت دادگستری ایالات متحده

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) سه نفر را در میامی به توطئه برای کلاهبرداری از بانک ها و صرافی های ارز دیجیتال به مبلغ بیش از ۴ میلیون دلار متهم کرده است.

بر اساس این خبر، سه متهم، که به نام های استبان کابررا دا کورته، لوئیس هرناندز گونزالس و اسدروبال رامیرز مزا شناخته می شوند، روز سه شنبه دستگیر شدند.

وزارت دادگستری در یک کیفرخواست اولیه ادعا می کند که در اوایل سال ۲۰۲۰، سه نفر مستقر در میامی با استفاده از عکس پاسپورت های جعلی ایالات متحده، گواهینامه های رانندگی و اطلاعات شناسایی شخصی دزدیده شده، حساب هایی را در یک صرافی ارزهای دیجیتال افتتاح کردند. آنها این حساب ها را به چندین حساب بانکی مرتبط کردند، با استفاده از دستگاه های خودپرداز پول به آن حساب های بانکی واریز کردند و بیش از ۴ میلیون دلار ارز دیجیتال خریداری کردند.

به گفته وزارت دادگستری، این ارزهای دیجیتال بعداً به کیف پولی خارج از صرافی که توسط متهمان و همدستان آنها کنترل می شد، منتقل شد. پس از انجام این انتقال، متهمان ادعا می‌کنند که با بانک‌ها تماس می‌گرفتند تا به دروغ گزارش غیرمجاز بودن این خرید ارزهای دیجیتال را بدهند.

به گفته وزارت دادگستری، این طرح منجر به پرداخت بیش از ۴ میلیون دلار غرامت از سوی بانک‌ها شد و صرافی بیش از ۳.۵ میلیون دلار از ارزهای دیجیتال را از دست داد.

ریکی جی. پاتل، دادستان ویژه رسیدگی به این پرونده طی بیانیه ای گفت که کابررا، هرناندز و رامیرز این عملیات بزرگ را برای شستشوی میلیون‌ها دلار از طریق صرافی‌های ارزهای دیجیتال و بانک‌های ایالات متحده طراحی کردند و در نهایت هم از بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال و هم از سیستم مالی ایالات متحده سوء استفاده کردند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx