ارزینجا از تعویض توکن Dora Factory پشتیبانی خواهد کرد

انتشار 1 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که ارزینجا از بروزرسانی و تعویض توکن (Token Swap) رمزارز DORA پشتیبانی خواهد کرد. این بروزرسانی طی چندین مرحله انجام و توکن‌های DORA با نسبت 1:100 تبدیل خواهند شد. در ابتدا معاملات این رمزارز در تاریخ 13 شهریور ساعت 11 صبح به وقت تهران (4 سپتامبر، 8 صبح به وقت […]

ارزینجا

به اطلاع کاربران گرامی می‌رسانیم که ارزینجا از بروزرسانی و تعویض توکن (Token Swap) رمزارز DORA پشتیبانی خواهد کرد. این بروزرسانی طی چندین مرحله انجام و توکن‌های DORA با نسبت 1:100 تبدیل خواهند شد. در ابتدا معاملات این رمزارز در تاریخ 13 شهریور ساعت 11 صبح به وقت تهران (4 سپتامبر، 8 صبح به وقت جهانی) تعلیق می‌شود. سپس در تاریخ 15 شهریور ساعت 11 صبح به وقت تهران (6 سپتامبر، 8 صبح به وقت جهانی) درخواست‌های واریز و برداشت این ارز تعلیق و اسنپ شات دارایی کاربران تهیه خواهد شد.

بعد از انجام موفقیت آمیز تعویض توکن‌ها و تبدیل خودکار آن‌ها، کاربران می‌توانند توکن جدید خود را در “کیف من” ارزینجا مشاهده کنند؛ البته نماد معاملاتی و لوگو رمزارز DORA ثابت مانده و تنها تعداد آن تغییر خواهد کرد. بعد از پایدار شدن شبکه و امنیت آن، معاملات خرید،‌ فروش،‌ واریز و برداشت DORA از سر گرفته خواهد شد.

توجه: در زمان توقف معاملات این ارز، از انجام هرگونه واریز و برداشت به آدرس‌های ارزینجا اکیدا خودداری فرمایید؛ چراکه منجر به از دست رفتن دارایی شما خواهد شد و مسئولیت آن به عهده کاربر خواهد بود.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
می خواهم از پاسخ به کامنتم مطلع شوم
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
2
0
در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ خواهیم دادx