احراز هویت در صرافی غیرمتمرکز DYDX لغو شد

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 439 نفر

لغو فوری پس از واکنش شدید جامعه در رابطه با نیاز به اسکن تشخیص چهره برای دریافت پاداش . صرافی غیرمتمرکز رمزنگاری، dYdX، می‌گوید در میان موجی از واکنش‌ها نسبت به الزامات تشخیص چهره برای کاربران جدید، به تبلیغ کوتاه‌مدت و بحث‌برانگیز جایزه سپرده ۲۵ دلاری خود پایان داده است.

با این حال، صرافی صرفاً «تقاضای شدید» را دلیل کمپین تبلیغاتی کوتاه مدت خود ذکر کرد که در روز پنجشنبه فوراً  پایان یافت.

با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای تبلیغ پاداش ۲۵ دلاری، ما کمپین را پایان می دهیم و بلافاصله اعمال می شود. با تشکر از هزاران کاربر جدید که امروز وارد dYdX شدند. ما واقعاً میزان علاقه ای که کمپین به دست آورد را دست کم گرفتیم.

تبلیغ مورد بحث روز چهارشنبه راه اندازی شد و به کاربران جدید در صورت واریز ۵۰۰ دلار یا بیشتر به این پلتفرم، ۲۵ دلار جایزه ارائه می داد.

تنها نکته این بود که آنها باید موافقت می کردند که “بررسی زنده بودن” را از طریق وب کم برای تأیید هویت خود انجام دهند، که برای بخش های خاصی از جامعه خوب نبود.

حدود ۲۴ ساعت بعد، dYdX توییت کرد که پس از اینکه ظاهرا هزاران کاربر جدید را جذب کرد، به کمپین “به دلیل تقاضای بسیار زیاد” پایان خواهد داد.

تیم پشتیبان DEX در اطلاعیه اولیه مشخص نکرد که کمپین تبلیغاتی چقدر طول می کشد، اما اظهار داشت که “واقعاً میزان علاقه ای که کمپین به دست آورد را دست کم گرفته است.”

این صرافی غیرمتمرکز، به ویژه، در جدیدترین توییت هیچ اشاره‌ای به بازپس‌گیری جامعه نکرد، اما در پست قبلی استفاده از نرم‌افزار تشخیص چهره را دوچندان کرد و بیان کرد که این نرم‌افزار فقط برای اطمینان از اینکه کاربران حساب‌های خود را دو برابر نمی‌کنند استفاده می‌شود.

برخی از افراد جامعه آن را نمی‌خرند، برخی معتقدند لغو تا حد زیادی نتیجه این مشاجره بوده است، در حالی که برخی دیگر نگرانی‌های خود را در مورد پلتفرم با استفاده از چنین ابزارهایی در وهله اول ابراز کرده‌اند.

 

آدام کوکران، مشارکت‌کننده‌ی Yearn.finance به ۱۵۳۱۰۰ دنبال‌کننده‌اش توییت کرد که علی‌رغم اینکه در گذشته یکی از مدافعان اصلی dYdX بوده، از پلتفرم خارج می‌شود و توکن‌های DYDX خود را می‌فروشد تا زمانی که «تغییرات معنی‌داری در آنجا» ببیند:

«dYdX ادعا می‌کند که اگر فقط پاداش ان را می‌خواهید، مشکلی ندارد. از نظر آنها حریم خصوصی داده های شما یک کالا و یک خطر قابل قبول در صورت رشد آنها است.”
او اضافه کرد: «من به بازار غیرمتمرکز محصولات پرطرفدار امیدوار هستم، اما نگران این رفتار هستم و فکر می‌کنم فرهنگ شرکتی که رشد را بر کاربران اولویت می‌دهد خطرناک است.»

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx