بیت کوین ۱۲ هزار دلاری اعتقاد داریم

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 419 نفر

گرت سولووی، استراتژیست ارشد بازار InTheMoneyStocks هشدار داد، علیرغم ثبات در ابتدای هفته و پس از فروش وحشیانه در ماه گذشته، بیت کوین ممکن است بیشتر سقوط کند و اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را برای اصلاح عمیق تر راه اندازی کند.

این کارشناس در گفتگو با کیتکو نیوز، نشان داد که روند نزولی ادامه دار است و نموداری را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد بیت کوین در هفته گذشته در بازار سهام از حمایت قوی شکسته است.

پس از معلق شدن در داخل یک کانال صعودی از ژوئن، در روز جمعه، بیت کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافت و کندل روزانه در زیر خط روند پشتیبانی کانال ها بسته شد. گرت گفت: «تا جایی که به من مربوط می شود، این یک الگوی بسیار بسیار بد است.

در حالی که ممکن است یک جهش جزئی از بالاترین سطح سال ۲۰۱۷ رخ دهد، اما او هشدار داد که قیمت همچنان می تواند پایین تر باشد و بیت کوین را به زیر ۱۵۰۰۰ دلار برساند.

“اگر به زیر آن برسیم… توقف بعدی ۱۲ یا ۱۳ هزار خواهد بود… بنابراین ما به سمت پایین تر حرکت می کنیم. گرت افزود: در طول مسیر جاده ناهمواری خواهد بود.

در اکتبر ۲۰۲۱، این تحلیلگر ریزش تا  بیت کوین به ۲۰۰۰۰ دلاری را پیش بینی کرد  و شرایط تکنیکالی در نمودار ان  را نامطلوب خواند. با این حال، او نشان داد که روند صعودی بعدی بیت کوین در اطراف هدف او آغاز می شود. “بنابراین زیبایی ۱۲ تا ۱۳ هزار این است که ما را به اصلاح ۸۰ تا ۸۵ درصدی می رساند که بیت کوین در هر چرخه انجام داده است، بنابراین به ما مبنایی می دهد که به دنبال چه چیزی باشیم… همچنین یک حمایت تکنیکالی قوی است.”

وقتی از گرث در مورد افکارش در مورد اتریوم پرسیده شد، گفت که اگرچه احتمالاً در اطراف ادغام افزایش می یابد، او لزوماً آن را پیش بینی نمی کرد. در مقابل، اتریوم “بسیار محتمل” بود که به ۶۴۵ دلار کاهش می یابد. او با اشاره به اینکه ۶۴۵ دلار به عنوان یک سطح حمایتی حیاتی بازی می کند، گفت: «این باید سطحی باشد که اتریوم زمانی که بیت کوین به ۱۲-۱۳ هزار رسید به آن می رسد.

گرت با این حال اظهار داشت که او یک گاو نر بلند مدت است که از خود به عنوان “فقط یک اقتصاددان کلان کوتاه مدت که به چرخه ها و هر چیز دیگری نگاه می کند” یاد می کند. به گفته او، سرمایه گذاران در شرایط بهتری برای تحمل زمستان جاری ارزهای دیجیتال در صورتی که بتوانند طوفان احساسی را تحمل کنند، هستند. او مردم را از “حضور در یک سطح خاص” که از میانگین هزینه دلار حمایت می کردند، منصرف کرد. او با اشاره به بیت کوین گفت: «در اینجا کمی با ۲۱ هزار دلار بخرید، کمی بیشتر با ۱۸ هزار دلار بخرید، مقداری بیشتر با ۱۵ هزار دلار بخرید و غیره».

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx