تحلیل و بررسی وضعیت الروند EGLD

تحلیل و بررسی وضعیت الروند EGLD
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 430 نفر

الروند، شبکه بلاک چین قرارداد هوشمند مقیاس‌پذیر، در گزارش هفتگی اکوسیستم خود که به تازگی منتشر شده است، کاربران را از تحولات شبکه خود در هفته گذشته مطلع کرد. الروند با مجموع آدرس ۱,۸۵۲,۲۸۸، رشد ۱ درصدی را در شاخص آدرس‌های شبکه در هفته گذشته به ثبت رساند. در مدت مشابه، تراکنش های انجام شده در این بلاک چین ۱ درصد رشد داشته است. در مورد استکینگ EGLD در شبکه نیز، افزایش ۰.۱۴٪ ثبت شد. تا زمان نگارش این مقاله، در مجموع ۱۳,۴۴۲,۱۴۶ کوین EGLD در الروند استیک شده است. این نشان دهنده رشد ۲۰ درصدی نرخ استیک EGLD در بلاک چین بر اساس یک سال تا به امروز (YTD) است.

الروند

با رشد مداوم در استیک EGLD، آیا رشد همه جانبه ای در این بلاک چین وجود داشته است؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

نگاهی به سال گذشته برای الروند

به گفته الروند اکسپلورِر، ۵۶۹۴۰۴۹۳ تراکنش از زمان راه اندازی تا به امروز در شبکه انجام شده است. سالی که تاکنون با کاهش معاملات روزانه در الروند همراه بوده است. با ۷۱,۴۳۶ تراکنش در زمان انتشار مقاله، تراکنش های روزانه در شبکه از اول ژانویه ۱۱۷ درصد کاهش یافته است.

الروند

با کاهش مداوم تراکنش‌های روزانه در الروند، داده‌های توکن ترمینال نشان داد که درآمد روزانه در شبکه از ماه مارس کاهش یافته است. از ۱۱ سپتامبر، شبکه بلاک چین روزانه ۱۴۳۷ دلار درآمد داشت. طبق گفته توکن ترمینال، در ۱۸۰ روز گذشته، درآمد روزانه الروند ۸۲٪، ۷۱٪ در ۹۰ روز گذشته، و ۲۰٪ در ماه گذشته کاهش یافته است.

الروند

جالب اینجاست که با وجود کاهش تراکنش ها و درآمد روزانه در شبکه، کاربران همچنان به الروند هجوم می آورند. با این حال، این نشان می‌دهد که رشد آدرس‌ها نتوانسته است به تراکنش‌های بیشتری در شبکه تبدیل شود. کل آدرس های الروند به ۱۸۵۲۳۷۲ رسید که از ابتدای سال ۳۶ درصد رشد داشته است.

الروند

وضعیت EGLD چطور است؟

اگرچه استیک EGLD در الروند از آغاز سال ۲۰ درصد رشد داشته است، اما قیمت EGLD نتوانسته رشد مشابهی را ببیند. قیمت هر سکه EGLD با قیمت ۵۳.۵۱ دلار در زمان انتشار، از آغاز سال ۷۸ درصد کاهش یافته است. بر اساس داده های کوین مارکت کپ، EGLD در ابتدای سال ۲۴۳ دلار معامله شد. با کاهش شدید قیمت هر EGLD، حجم معاملات روزانه کوین نیز در طول زمان کاهش یافته است. تا کنون در این ماه، قیمت دارایی تنها ۱ درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx