وضعیت بازار کریپتو | قیمت بیت کوین

وضعیت بازار کریپتو | قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

بیت کوین در معاملات بعد از ظهر دوشنبه در آسیا به بالای ۲۲۰۰۰ دلار آمریکا بازگشت، این در حالی بود که قیمت اتریوم کاهش یافت. سولانا پس از بیت کوین دومین سود بزرگ را در بین ۱۰ کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تجربه کرد، در حالی که بقیه ۱۰ کوین برتر کمی تغییر کردند. بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۷۴ درصد افزایش یافت و تا ساعت ۴ بعد از ظهر به ۲۲۱۸۲ دلار آمریکا رسید. در هنگ کنگ، بر اساس داده های CoinMarketCap. اتر با ۰.۲۳ درصد کاهش به ۱۷۵۷ دلار رسید.
بیت کوین و اتریوم هر دو رشد قیمتی دو رقمی را در هفت روز گذشته به ثبت رساندند و انتظار می رود بروزرسانی مورد انتظار اتریوم “Merge” در اواسط این هفته به پایان برسد.

بر اساس داده های The Block Research، سولانا با ۲.۵ درصد افزایش به ۳۵.۴۵ دلار آمریکا رسید، در حالی که تعداد توکن های غیرقابل تعویض در بلاک چین سولانا در هفته گذشته به بالاترین حد خود رسید. سولانا در هفت روز گذشته ۱۱.۸۷ درصد رشد داشته است.
بازارهای سهام آسیا نیز افزایش یافتند. Nikkei 225 با ۱.۱۶ درصد رشد بسته شد و گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن ۰.۵۱ درصد افزایش یافت. بازارهای سهام در چین، هنگ کنگ و کره جنوبی به دلیل تعطیلات رسمی تعطیل شدند.

شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه آگوست قرار است روز سه شنبه منتشر شود، که سیگنال دیگری در مورد وضعیت تورم برای سیاست فدرال رزرو در مورد تعدیل نرخ بهره است. سرمایه گذاران انتظار دارند فدرال رزرو در نشست ۲۰ و ۲۱ سپتامبر، نرخ بهره را ۷۵ واحد افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx