تحلیل بیت کوین و اتریوم توسط مدیر کوین شیرز

بیت کوین و اتریوم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 505 نفر

بیت کوین و اتریوم به کدام سمت خواهند رفت؟

ملتم دمیرورس، مدیر اجرایی  کوین شیرز، پیش‌بینی می‌کند که بیت کوین و اتریوم در سه ماهه سوم احتمالا چه روندی را در پیش می گیرند. یک کهنه‌کار سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال پبش بینی هایی در مورد مسیر پیش رو برای دو دارایی بزرگ رمزنگاری بر اساس ارزش بازار را ارائه داد.

در یک مصاحبه جدید با Squawk Box CNBC، دمیرورس، مدیر استراتژیک کوین شیرز توضیح داد که در تابستان یک آرامش کلی در ارزهای وجود خواه داشت، زیرا بسیاری از آنها در تعطیلات به طور فعالانه معامله نمی‌کنند.

من فکر می کنم ما شاهد خریدهای زیادی در کف های قیمتی بیت کوین بوده ایم. سرمایه حاشیه ای وجود دارد که به دنبال انباشت بیت کوین است.

وقتی صحبت از بیت کوین به میان می آید، ما دوست داریم در مورد متوسط هزینه دلاری (DCA) صحبت کنیم. سوال بزرگ این است که جریان ها در طول ماه آگوست نسبتاً ثابت بوده است. مردم از این چیزی که تعطیلات نامیده می شود استفاده می کنند. اگرچه بیت کوین ۲۴ ساعت شبانه روز و ۳۶۵ روز سال معامله می شود، به خصوصاینت که نقدینگی بیت کوین رد آخر هفته ها زیاد است، اما ما همچنان شاهد چالش هایی از عصر جمعه تا صبح دوشنبه هستیم، فقط به این دلیل که بازارها آنقدر فعال نیستند.

دمیرورس تحلیل بیت کوین خود را با گفتن اینکه انتظار رشد زیادی از هم اکنون تا پایان سپتامبر ندارد، به پایان می رساند.

چشم انداز من تا پایان سه ماهه سوم ثابت است. هیچ کاتالیزور صعودی فوری برای بیت کوین وجود ندارد. در حال حاضر قیمت بیت کوین به اقتصاد کلان گره خورده است. همانطور که بیت کوین با سهام های فناوری همبستگی بالایی دارد.

در زمان نوشتن این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۱۳۳۵ دلار معامله می شود.

وضعیت اتریوم

با بررسی اتریوم و هیاهوی انتقال شبکه آن در اواسط سپتامبر از اثبات کار به اثبات سهام، مدیر اجرایی کوینشیرز هشدار می‌دهد که سرمایه‌گذاران هیجان‌زده ممکن است فقط به اپدیت این کوین توجه کنند و شرایط کلی بازار که امکان دارد نزولی باشد را در نظر نگیرند.

این به روزرسانی اتریوم به طور اساسی پویایی عرضه و تقاضای اتریوم را تغییر خواهد داد. در حالی که شور و شوق زیادی در مورد به روزرسانی اتریوم وجود دارد. من فکر می کنم یکی از مسائل اساسی این است که مردم به به روزرسانی به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای اتریوم نگاه می کنند. این در حالی است که به دیگر فاکتورهای بازار توجه زیادی نمی کنند.

اما هنگامی که در حال معامله، یا مدیریت یک سبد هستید، فقط به یک دارایی نگاه نمی کنید. شما باید آن را در چارچوب جهان گسترده‌تری از دارایی‌ها، نرخ‌ها، سطح ریسک موجود در پرتفوی خود ببینید.

دمیرورس اضافه می‌کند که اگرچه این به روزرسانی قطعاً اتریوم را به عنوان یک پروژه کاری بهبود می‌بخشد، اما او لزوماً فکر نمی کند که سرمایه زیادی به اتریوم وارد شود که جهش قابل توجهی را ثبت کند.

در حالی که شور و شوق زیادی داخل جامعه ارزهای دیجیتال و جامعه اتریوم در مورد به روزرسانی اتریوم به عنوان رویدادی که به طور چشمگیری عرضه را کاهش می دهد و در عین حال تقاضا را افزایش می دهد، یکی از واقعیت ها در از نظر اقتصاد کلان این است که مردم نگران نرخ ها و فاکتورهای اقتصادی اقتصاد کلان هستند.

بنابراین فکر نمی‌کنم سرمایه جدید زیادی برای خرید اتریوم وارد شود. همچنین خطری وجود دارد که فکر می‌کنم باید در بازار اجرا شود، بنابراین به نظر من به روزرسانی اتریوم یک وضعیت خرید شایعه، فروش خبر بوده است. روشی که مردم بازیگران آن هستند.

اتریوم از ۱۸ آگوست به طور پیوسته سقوط کرده است، در حال حاضر ۲.۲ درصد کاهش یافته و با قیمت ۱۵۸۱ دلار معامله می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx