آخرین وضعیت اتریوم های استیک شده

استیک اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 423 نفر

وضعیت اتریوم های استیک شده

تنها هشت روز تا پایان آگوست مانده است. شروع ماه آینده با افزایش انتظار و تب و تاب ها برای مهم ترین رویداد در اکوسیستم بلاکچین در سال گذشته جاری همراه است. با تایید ۱۵ سپتامبر به عنوان تاریخ انتقال نهایی شبکه اتریوم به مکانیزم اجماع اثبات سهام، داده های اوکی لینک نشان می دهد که تاکنون ۱۳,۳۴۳,۷۶۸ اتریوم در آدرس های قراردادهای هوشمند سپرده  اتریوم ۲ واریز شده است. طبق گزارش  اوکی لینک، نرخ استیک اتریوم از ۱۱.۱۷ درصد فراتر رفته است. تا کنون در این ماه، ۵۳۰۰۰ کوین جدید اتریوم استیک شده است که هر هفته حدود ۳۶۰۰۰ اتریوم به آدرس سپرده های اتریوم اضافه می شود.

پس از انتقال به یک شبکه اثبات سهام، تراکنش ها تأیید شده و توسط اعتبار سنجی ها به بلوک های موجود در شبکه اضافه می شود. برای تبدیل شدن به یکی از اعتبارسنج های اتریوم، به ۳۲ اتریوم استیک شده نیاز دارید.

داده‌های گلسنود، نشان داد تا این ماه، تعداد تراکنش‌هایی که ۳۲ اتریوم مورد نیاز را به آدرس قرارداد سپرده اتریوم ۲ واریز کرده‌اند، افزایش یافته است.

تا ۲۱ آگوست، ۱۱۴ تراکنش جدید در آن روز ثبت شد که ارزش انباشته شده را به ۵۰۸۳ تراکنش سپرده جدید تا کنون در این ماه رساند.

با این حال، تا زمان نوشتن این مقاله، تعداد کل تراکنش‌های قرارداد سپرده  اتریوم ۲ به ۴۲۴,۷۵۸ رسید. بنابراین، از آغاز ماه آگوست تا کنون ۱.۴ درصد رشد داشته است.

تا کنون، ۴,۵۲۷,۴۴۴ اعتبارسنجی فعال در اتریوم ۲ وجود دارد. با توجه به راه اندازی به روزرسانی اتریوم تا چند هفته دیگر، ۵۰۸۴ اعتبارسنجی جدید در ۲۱ روز گذشته اضافه شده است.

پادشاه استیک

ارائه دهندگان استیک اتریومی وجود دارند که سپرده گذاری اتریوم را در آدرس قرارداد سپرده اتریوم ۲ را تسهیل می کنند. لیدو فایننس با ۴,۱۴۹,۷۹۶ اتریوم استیک شده، پیشرو ارائه دهنده خدمات استیکینگ تا قبل از به روزرسانی اتریوم است.

این نشان دهنده بیش از ۳۱ درصد از کل اتریوم استیک شده در بازار است.

با این حال، طبق داده‌های DefiLlama، هر چند بازار در ماه گذشته دچار ریزش شد، ارزش کل قفل شده لیدو (TVL) از ابتدای ماه ۴ درصد کاهش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله، توکن لیدو (LDO) با قیمت ۱.۸۹ دلار معامله می شود. و یک کاهش ۲۳ درصدی را در ۲۱ روز گذشته ثبت کرده است.

در زمان انتشار این مقاله، در حالی که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰.۱ درصد رشد داشته است. ولی حجم معاملات آن ۲۳۵ درصد داشته.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx