قیمت اتریوم افزایش میابد

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 380 نفر

یکی از بنیانگذاران بیتمکس توضیح می دهد که چرا قیمت اتریوم پس از ادغام باید افزایش یابد

آرتور هیز، بنیانگذار بیتمکس، یکی از علاقه مندان و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال، اخیراً در مورد حرکت اتریوم به الگوریتم اجماع اثبات سهام از طریق ارتقاء Merge و پیامدهای آن برای معامله گران بحث کرده است.

در طی مصاحبه ای با Bankless، هیز تایید کرد که  قبل از ارتقای اتریوم معامله خرید بوده است، زیرا انتظار می رود صدور اتریوم پس از ادغام کاهش یابد. بر اساس کاهش عرضه اتریوم و تقاضا برای باقی ماندن آن، قیمت احتمالاً افزایش خواهد یافت.

هیز خاطرنشان کرد که کاهش انتشار اتریوم پس از ادغام می‌تواند یک کاتالیزور صعودی قابل توجه باشد، تا جایی که می‌تواند «قوی‌تر» از محیط کلان فعلی باشد، که شاهد سقوط دارایی‌های ریسک – از جمله سهام و دارایی‌های رمزنگاری‌شده – به عنوان بانک‌های مرکزی در سراسر جهان بوده است. دنیا برای مهار تورم دست و پا می زند.

ادغام قرار است نرخ انتشار روزانه اتریوم را از حدود ۱۳۰۰۰ اتریوم در روز به ۱۶۰۰  کاهش دهد. با در نظر گرفتن شبکه اتریوم بخش قابل توجهی از کارمزد تراکنش‌ها را می‌سوزاند، برخی حتی پیشنهاد می‌کنند که ارز دیجیتال ممکن است در آینده نزدیک کاهش قیمت پیدا کند.

هیز خاطرنشان کرد که اتریوم هنوز هم در زمینه تامین مالی غیرمتمرکز بلاک چین پیشرو است و علیرغم وجود بازار نزولی در حال انجام، همچنان شاهد استفاده سنگین است. او گفت:

مگر اینکه به من بگویید که استفاده از دیفای با صدور نیز از صخره سقوط می کند، پس می گویید تقاضا بیشتر از عرضه است، بنابراین به نظر من قیمت باید افزایش یابد.

در طول مصاحبه، هیز موافقت کرد که این تجارت «بی‌معنایی» است زیرا اتریوم دستخوش تغییرات ساختاری خواهد شد. او همچنین فاش کرد که گزینه‌های تماس اتریوم را با قیمت ۳۰۰۰ دلار خریداری کرده است، که به گفته او قیمتی است که «همه در حال معامله هستند».

شایان ذکر است که یکی از بنیانگذاران بیتمکس به دلیل دیدگاه صعودی افزایش قیمت اتریوم در چند ماه گذشته شناخته شده است، و انتظار دارد این رمزارز میتواند تا ۱۰۰۰۰ دلار در هر توکن معامله شود.

او افزود که اگر این ارتقا پس از یک رکود چند ماهه که باعث شده اکثر ارزهای دیجیتال بیشتر ارزش خود را از دست داده اند، صورت نگیرد، اثرات ادغام بر بازار حتی قوی تر خواهد بود. هیز اذعان داشت که خود ارتقا می‌تواند یک رویداد « خبر را بفروش» باشد که قیمت اتریوم را تا ۲۰ درصد رشد کند.

انتظار می رود ادغام اتریوم در کمتر از یک هفته آینده رخ دهد. دارندگان اتریوم، به دلیل گروهی از ماینرها و توسعه دهندگان که قصد دارند بلاک چین اتریوم را فورک کنند، می توانند در صورت تقسیم زنجیره، توکن های ETHW را از طریق airdrop دریافت کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx