سهم نرخ هش استخراج بیت کوین پولین به نصف کاهش یافت

استخراج بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 561 نفر

چند روز پیش، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین، Poolin، برداشت از سرویس کیف پول خود، PoolinWallet را در تلاش برای تثبیت دارایی ها و حفظ نقدینگی به حالت تعلیق درآورد. این مهم است. زیرا :

  1. ) Poolin یک سرویس استخر استخراج مستقر در چین است که پس از ممنوعیت ماینینگ در چین فعالیت می کند.
  2. ) تخمین زده می شود که استخر تقریباً ۱۰٪ از نرخ هش را قبل از تعلیق برداشت ها داشته باشد.

خوشبختانه، پاسخ ساده‌ای برای استخراج‌کنندگان بیت‌کوین که نگران برداشت‌های پولین والت و استفاده از سرویس استخر استخراج هستند، وجود دارد: به استخر استخراج دیگری بروید، فرآیندی که چند ثانیه طول می‌کشد (به عنوان مثال، ماینرها می‌توانند فوراً به Slush Pool رفته و برداشت‌های خودکار را تنظیم کنند. ). جابه‌جایی به استخر دیگری برداشت‌ها از Poolin را منجمد نمی‌کند، اما مکانیسمی را برای بازار نرخ هش فراهم می‌کند تا با ASIC‌های خود در زمان واقعی رای دهد و یک استخر جهانی رقابتی‌تر را انتخاب کند.

تا اینجای کار، این دقیقاً همان چیزی است که در چند روز گذشته دیده‌ایم. یک نمای توزیع سه ماهه استخر نشان می دهد که پولین ۱۰.۵ درصد از نرخ هش را داشته است. آخرین نمای سه روزه نشان می دهد که سهم نرخ هش بیش از نصف کاهش یافته است و به ۴.۸۳٪ رسیده است. یک نمای سه روزه همیشه داده ها را با دقت کامل ضبط نمی کند، اما تخمین ها روند واضحی را نشان می دهند: نرخ هش در حال خروج از Poolin  است.

با استفاده از داده‌های گلسنود، می‌توانیم سهم پاداش‌های بلاک بیت‌کوین پولین را نسبت به کل بازار بگیریم و سهم آن‌ها از نرخ هش را به صورت روزانه تخمین بزنیم، که روشی مشابه با داده‌های بالا است. اگرچه نوسان است، اما می‌توانیم شاهد کاهش سهم نرخ هش روزانه در روز چهارشنبه به ۵.۴۸ درصد باشیم که پایین‌ترین مقدار از دوره بد استخراج چین در سال ۲۰۲۱ است.

منبع: گلسنود

منبع: گلسنود

نرخ هش کل، با استفاده از میانگین متحرک هفت روزه، در چند روز گذشته به هیچ وجه تغییر نکرده است، بنابراین یک فرض این است که نرخ هش که پولین را ترک کرد نسبتاً سریع خانه جدیدی پیدا کرد و آنلاین ماند.

منبع : گلسنود

منبع : گلسنود

یک نکته جالب این است که پولین در ژوئن سال ۲۰۲۰ همکاری خود را با Three Arrows Capital اعلام کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx