سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری روی کریپتو توسط گروه Whampoa سنگاپور

سرمایه گذاری
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

مدیر دارایی سنگاپور Whampoa Group قصد دارد یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و یک صندوق تامینی کریپتو برای سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال راه اندازی کند.

بر اساس برآوردهای اولیه، این شرکت قصد دارد ۱۰۰ میلیون دلار اختصاص دهد.

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر ۱۰۰ میلیون دلاری

این گروه ۱۰۰ میلیون دلار برای صندوق سرمایه گذاری مخاطره آمیز در نظر گرفته است در حالی که قصد دارد ۵۰ میلیون دلار برای صندوق تامینی کریپتو جمع آوری کند. این شرکت یک نهاد جدید به نام Whampoa Digital راه اندازی کرده است که هدف آن جذب سرمایه شخص ثالث برای سرمایه گذاری در بازار دارایی های دیجیتال است.

گزارش رسانه ها می گوید استراتژی سرمایه گذاری چند جانبه این شرکت شامل یک صندوق دارایی بازار خصوصی ۱۰۰ میلیون دلاری و یک صندوق تامینی بازار عمومی ۵۰ میلیون دلاری است.

صندوق سرمایه گذاری مخاطره پذیر خصوصی، که احتمالاً در سه ماهه آینده راه اندازی می شود، در استارت آپ های اولیه در وب ۳ سرمایه گذاری خواهد کرد. متعاقبا، Whampoa Digital اندازه صندوق را افزایش خواهد داد تا سرمایه گذاری ها را افزایش دهد.

ما فکر می کنیم که اعتقاد زیادی در این فضا وجود دارد. شاون چان، مدیر عامل گروه Whampoa به رویترز گفت: صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر به ما کمک می کند تا جای پای خود را در این زمینه گسترش دهیم.

وی همچنین افزود که صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال پیشنهادی پاسخ های دلگرم کننده ای از شرکت های فناوری آسیایی و گروه های تجاری دریافت کرده است. شان تشریح کرد که ضریب نفوذ اینترنت و آمار جمعیتی بالا نوید پذیرش انبوه محصولات و خدمات Web3 در آسیای جنوب شرقی را می دهد.

گروه Whampoa

Whampoa Group یک شرکت سرمایه گذاری چند خانواده است که توسط امی لی و لی هان شیه تاسیس شده است. هر دو متعلق به خانواده بزرگ لی کوان یو هستند که به عنوان اولین نخست وزیر ایالت-شهر خدمت کرد و از سال ۱۹۵۹ تا ۱۹۹۰ در قدرت باقی ماند.

این گروه در یک صندوق ۵۰۰ میلیون دلاری که توسط آزمایشگاه‌های بایننس در ژوئن سال جاری اعلام شده بود، مشارکت کرده بود تا به پذیرش فناوری وب ۳ و بلاک چین منجر شود. سبد سرمایه گذاری آن شامل حدود ۲۰۰ شرکت است.

Aureole Foong، شریک ارشد در گروه Whampoa، گفت: علاوه بر استفاده در حواله‌ها و صنعت سرگرمی، استارت‌آپ‌های وب۳ در دیفای دارای پتانسیل رشد بلندمدت هستند.

شرکت های بیشتری به دارایی های دیجیتال توجه می کنند

در ماه آگوست، شرکت مدیریت دارایی بروان هاوارد مستقر در بریتانیا یک صندوق تامینی ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد دلار را اعلام کرد. در یک پرونده اخیر در SEC ایالات متحده، این شرکت جزئیاتی در مورد ۲۱۰ میلیون دلاری که از طریق دو نهاد فرعی به دست آورده بود، ارائه کرد.

یک مطالعه در ماه ژوئن نشان داد که صندوق‌های تامینی سنتی به نظر می‌رسد با سقوط بازار ارزهای دیجیتال، همچنان به سرمایه‌گذاری در چنین محصولات و دارایی‌ها ادامه می‌دهند. چهارمین گزارش سالانه صندوق جهانی رمزنگاری PwC نشان داد که ۳۸ درصد از صندوق‌های تامینی سنتی در حال حاضر در دارایی‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردند که ۱۷ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

همچنین، دو سوم سرمایه‌گذاران کریپتو که بخشی از این نظرسنجی بودند، قصد داشتند تا پایان سال ۲۰۲۲ سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx