نیمه تاریک مرج اتریوم

مرج اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

سرمایه گذاران به نکات منفی مرج اتریوم دقت کنند

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال BKCM چند هفته قبل از اینکه پروژه ارتقاء شبکه بزرگی را آغاز کند، چشم انداز اتریوم را بررسی کرده است. در قسمت جدیدی از برنامه Fast Money، برایان کلی، یکی از شرکت کنندگان CNBC ابتدا به این موضوع اشاره کرد که چگونه سرمایه‌گذاران اتریوم ممکن است به دلیل مکانیسم تورم این ارز دیجیتال، آن‌طور که انتظار می‌رود، درآمد زیادی کسب نکنند.

من فکر می‌کنم مرج احتمالاً بیشتر «فروش اخبار» است، که شاید آنقدر شهودی نباشد زیرا در رمزارز معمولاً اخبار را می خرید. اما همه اتریوم را می‌خرند زیرا در حال به روزرسانی ادغام است و مثلا قرار است از خرید اتریوم سود کنید. فقط برای اینکه بدانید، این واقعا یک خرید سودده نیست. شما فقط پاداش های تورمی خود را پس می گیرید، بنابراین به نوعی تورم ارز را جبران می کند. این واقعا یک سرمایه گذاری سودده نیست.

آقای کلی انتظار دارد که هیجان سرمایه گذاران قبل از انتقال اتریوم در اواسط سپتامبر از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) به ناچار منجر به فروش شود، اما هشدار داد که این احتمال نیز وجود دارد که سردرگمی یا شکست آشکار می تواند بر قیمت اتر و همچنین خود پروژه تأثیر منفی بگذارد.

اتریوم همچنین ممکن است یک نقص فنی داشته باشید. نه تنها این، بلکه سؤالات زیادی در مورد اینکه اگر زنجیره اتریوم دوباره فورک شود، برنامه های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند چه کاری انجام خواهند داد، وجود دارد. شما می توانید یک فورک روی زنجیره اتریوم داشته باشید و اکنون نه یک، بلکه دو یا سه زنجیره مختلف داشته باشید. سوالی که هست DApp (برنامه های غیرمتمرکز) روی کدام زنجیره به کار خود ادامه خواهند داد؟

من فکر می کنم که خطر ادغام اتریوم بیشتر از آن چیزی است که مردم به آن اعتبار می دهند.

نگاه جامع

با نگاهی گسترده تر به اقتصاد، تحلیلگر ارتباط ارزهای دیجیتال با بخش سهام فناوری را مورد بحث قرار می دهد و در عین حال تفاوت های اساسی بین بیت کوین و اتریوم را برجسته می کند. “خیلی بالا بوده است. همبستگی بیت کوین با نزدک حدود ۶۰ درصد است. همبستگی اتریوم با نزدک در ۳۰ روز گذشته حدود ۷۰ درصد است. ارزهای دیجیتال عملاً مانند یک ETF دوگانه و سه گانه (صندوق قابل معامله در بورس) عمل می کند.

من فکر می‌کنم تفاوت‌های ظریفی در اینجا وجود دارد، زیرا بیت کوین خود یک سهام فناوری نیست. این قطعا یک ارز جایگزین است. طلای دیجیتال است. زمانی که کشور شما پول خود را از بین می برد، به آن نیاز دارید، مانند بسیاری از دولت ها که امروزه انجام می دهند.

از سوی دیگر، اتریوم را می توان تا حدودی به عنوان یک سهام فناوری در نظر گرفت، زیرا در بسیاری از کارهایی که سهام های فناوری امروز انجام می دهند، اختلال ایجاد می کند. تا جایی که کاربران فعال روزانه را از مکان‌هایی مانند توییتر، فیس‌بوک و گوگل دور می‌کند، فکر می‌کنم چیزی می‌توان گفت این است که اتریوم که یک سهام فناوری است، در زمان نگارش این مقاله، اتریوم ۱۵۷۸ دلار قیمت دارد و بیت کوین ۱۹۹۸۳ دلار معامله می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx