تحلیل اتریوم | تحلیل قیمت اتریوم | بررسی اتریوم

تحلیل قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 480 نفر

تحلیل قیمت اتریوم با داده های موقعیت خرید اهرم دار

بررسی پرایس اکشن قیمت اتریوم نشان می‌دهدکه  ممکن است از اواخر ماه اندکی صعود داشته باشد. قیمت آن کمتر از آنچه پیش بینی می شد هیجان انگیز به نظر می رسد، به خصوص اکنون که کمتر از دو هفته دیگر تا ادغام باقی مانده است. آیا به دلیل کمبود فشار خرید کافی است یا چیز دیگری در این بین وجود دارد؟

اسرار نگفته مرج اتریوم

بحث غالب در چند هفته گذشته بر ادغام اتریوم متمرکز شده است. همانطور که اغلب اتفاق می‌افتد، هفته‌ها یا روزهای قبل از ارتقای بزرگ انتظار می‌رود قیمت افزایش یابد و سپس سرمایه‌گذاران اخبار را بفروشند. اکنون کمتر از دو هفته دیگر از ادغام باقی مانده است و قیمت اتریوم در حال لمس سطوح پایین است.

یکی از دلایل احتمالی کاهش قیمت اتریوم، لیکوئید شدن موقعیت های خرید بازار آتی این ارز دیجیتال است. در ماه آگوست، به ویژه در نیمه اول ماه، قبل از یک عقب نشینی قابل توجه، یک تقاضای قوی را ثبت کرد. نسبت اهرمی اتر در نیمه اول آگوست افزایش شدیدی را به ثبت رساند و پس از آن عقب نشینی قابل توجهی را به دنبال داشت. این تأیید می کند که استفاده از باعث افزایش اتریوم شده بود.

افزایش عمده بعدی نسبت اهرمی در اواخر ماه رخ داد، اما از آن زمان کاهش یافته است. کاهش فاندینگ ریت اتریوم منجر به کاهش معاملات اهرم دار شده است. این نتیجه با روزهای نزولی اخیر این آلتکوین در طول ماه مطابقت دارد. عملکرد اتریوم در ۱۹ آگوست یکی از بهترین نمونه‌های موجود بود که در آن لیکوئید شدن موقعیت های خرید، قیمت را تحت تاثیر قرار دادند. قیمت پس از ورود کوتاه مدت به منطقه اشباع خرید در اواسط آگوست کاهش یافت و معامله گران اهرمی شروع به افزایش موقعیت های خود کردند.

بازار در ۱۹ آگوست بزرگترین لیکوئید موقعیت‌های خرید اهرم دار اتریوم را به ثبت رساند و این موج شدیدی از فشار فروش را ایجاد کرد. حادثه مشابهی در ۲۶ آگوست رخ داد که در آن موقعیت های خرید افزایش یافت و به دنبال آن یک افزایش دیگر در میزان اتریوم های لیکوئید شده مشاهده شد.

معامله گران آلتکوین ها

یکی از مشاهدات قابل توجه این است که بین فاندینگ ریت‌های اتریوم  و نسبت اهرمی تخمینی انحراف مشخصی وجود دارد. به طور مشابه، بین معیارهای اپن اینترست (Open Interest) آتی و شاخص های لیکوئید شدن موقعیت های خرید نیز واگرایی وجود دارد. بنابراین معامله گران باید معیارهای ذکر شده را برای تعیین نقاط ورود یا خروج مناسب به معاملات در نظر بگیرند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx