بررسی قیمت ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

بازار ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 377 نفر

بررسی ارزهای دیجیتال در هفته ای که گذشت

بیت کوین و اتریوم و اکثر ارزهای دیجیتال برتر بازار در معاملات صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافتند. این افزایش قیمت ها پس از سقوط ناگهانی بعد از ظهر جمعه گذشته که بیت کوین را برای اولین بار در تقریبا یک ماه گذشته به زیر ۲۱۰۰۰ دلار آمریکا در روز شنبه کشاند. بیت کوین در هفت روز گذشته حدود ۱۲ درصد کاهش داشته است، در حالی که اتریوم ۱۸ درصد کاهش یافته است.

با توجه به داده های کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ۱.۶ درصد افزایش به ۲۱۵۲۰ دلار آمریکا رسیده است. اتریوم نیز با ۲.۴ درصد افزایش به ۱۶۱۵ دلار رسیده است.

عملکرد آلت کوین ها

بایننس کوین بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال برتر کوین مارکت کپ داشته است که با ۶.۵ درصد افزایش به ۳۰۲.۳۹ دلار آمریکا رسید. سولانا با ۳.۳ درصد افزایش به ۳۶.۴۹ دلار رسید. در حالی که کاردانو و ریپل هر دو حدود ۲.۵ درصد افزایش قیمت داشتند.  دوج کوین نیز با ۰.۱٪ کاهش به ۰.۰۶۹ دلار رسید.

در توکن‌های غیرمثلی، قیمت کف قیمتی مجموعه NFT میمون های کسل (BAYC) به پایین‌ترین حد هشت ماهه خود رسید. کف قیمتی این مجموعه به ۶۵.۶۷ اتریوم سقوط کرد. که بالاترین کف قیمتی این ارز بیش از ۱۵۰ اتریوم بوده است که در ماه می ثبت شده بود.

ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی هفته گذشته پس از انتشار صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده در ماه ژوئیه، که نشان می داد فدرال رزرو به احتمال زیاد به افزایش نرخ بهره برای تحت کنترل درآوردن تورم ادامه خواهد داد، متلاطم شد.

سرمایه‌گذاران همچنین نگران داده‌های اقتصادی چین هستند که نشان می‌دهد دومین اقتصاد بزرگ جهان به دلیل قرنطینه‌های کووید-۱۹ و موج‌های گرمای گسترده که تولید را با مشکل مواجه کرده است، در حال کند شدن است.

 

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx