اتریوم در میان ترس شدید بازار ارزهای دیجیتال دچار کاهش تورم می شود

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

عرضه کل اتریوم برای اولین بار پس از ” ادغام” رسما کاهش یافته است براساس وب‌سایت ردیابی عرضه اتریوم ultrasound.money، عرضه اتر پس از ادغام تا ساعت 5:35 صبح به وقت شرقی بیش از 400 اتریوم (469000 دلار) کاهش یافته است. نرخ کاهش تورم این رمزارز در حال حاضر 0.001٪ در سال است. اگر ادغام […]

اتریوم

عرضه کل اتریوم برای اولین بار پس از ” ادغام” رسما کاهش یافته است

براساس وب‌سایت ردیابی عرضه اتریوم ultrasound.money، عرضه اتر پس از ادغام تا ساعت 5:35 صبح به وقت شرقی بیش از 400 اتریوم (469000 دلار) کاهش یافته است. نرخ کاهش تورم این رمزارز در حال حاضر 0.001٪ در سال است.

اگر ادغام هرگز اتفاق نمی افتاد و این رمزارز اثبات کار باقی می ماند، کل عرضه اتر بیش از 650000 اتریوم (762 میلیون دلار) با نرخ تورم نزدیک به 3.6 درصد افزایش می یافت.

اگرچه طرفداران این رمزارز به طور گسترده ای از کاهش عرضه کل اتر خرسند هستند، اما این اتفاق در زمان نگران کننده ای برای صنعت بلاک چین و ارزهای دیجیتال رخ می دهد. پس از توقف برداشت، FTX قصد خود را برای فروش به صرافی رمزنگاری رقیب، بایننس پس از ظاهراً ورشکستگی اعلام کرد. این رویداد پرمخاطب به دلیل ترس از شیوع گسترده باعث فروش در بازارهای رمزنگاری شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx