برداشت‌های درحال انتظار اتریوم پس از شاپلا بالغ بر ۱.۳۴ میلیارد دلار است

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 431 نفر

با گذشت چندین ساعت پس از به‌روزرسانی شاپلا (Shapella) اتریوم در شب گذشته، بیش از ۱.۳۴ میلیارد دلار اتر در انتظار برداشت قرار گرفت. طبق داده‌های سایت توکن آنلاک (tokens.unlock)، تا زمان نوشتن این مقاله، ۶۹۵،۷۵۰ اتر در انتظار برداشت است.

تخمین زده می‌شود که بیش از ۹۹۰۰۰ اتر (۱۹۰ میلیون دلار) طی ۱۱ ساعت آینده برداشته شود و میانگین اولیه برداشت پس از شاپلا، ۳۸۰ میلیون دلار در روز شود.

اتریوم شاپلا

همانطور که دی بلاک قبلا گزارش داده بود، تخمین‌های زنجیره‌ای پیش‌بینی می‌کردند که بیش از ۱.۱ میلیون اتر – به ارزش ۲ میلیارد دلار – جوایز اعتبارسنجی، پس از شاپلا قابل دریافت باشد. گلسنود تخمین زده است که اعتبار سنج ها ممکن است ۱۷۰۰۰۰ ETH (317 میلیون دلار) را در هفت روز اول پس از شاپلا  بفروشند. این مرجع تحلیل بلاکچین معتقد است که این موضوع می تواند “تأثیر قابل قبولی” بر قیمت اتریوم داشته باشد.

چند اتر هنوز در معرض خطر است؟

در حال حاضر، ۱۷.۵۲ میلیون اتر – بدون احتساب جوایز – که ۱۵.۵۹٪ از کل عرضه اتر را تشکیل می دهد، در معرض خطر است. از زمانی که ارتقای شاپلا شروع به کار کرد، مانده خالص سهام (اترهای استیک شده) ، ۶۳۱۵۰ اتر (۱۲۰ میلیون دلار) کاهش یافته است – تقریباً ۶۷۷۱۰ اتریوم برداشت شده در حالی که تقریباً ۴۵۶۰ اتریوم واریز شده است.

شاپلا چقدر برای اتریوم حیاتی است؟

دیشب هارد فورک Shapella، پیشنهاد بهبود اتریوم ۴۸۹۵ را اجرا کرد. کاربران و اعتباردهندگان اکنون می توانند اتر استیک شده خود را از شبکه خارج کنند. این ارتقا در شبکه اصلی با شماره ۶۲۰۹۵۳۶ منتشر شد. شاپلا پس از اجرای EIP-1559 و ادغام یک رویداد مهم برای اتریوم است. اکنون که برداشت‌ها فعال شده‌اند، شبکه به طور کامل به مکانیزم اجماع اثبات سهام منتقل شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx