اتریوم در ثبت آدرس‌های جدید رکورد زد

تحلیل اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 471 نفر

شبکه اتریوم (ETH) که پس از ارتقاء “ادغام” رسماً گذار خود را از الگوریتم اثبات کار (PoW) به الگوریتم اثبات سهام (PoS) نشان داد، در حال حاضر پس از افزایش تعداد آدرس‌ها، نشانه‌های دلگرم‌کننده‌ای را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های بازیابی شده توسط Finbold از پلتفرم تحلیل سنتیمنت در ۹ اکتبر، اتریوم با افزایش ۱۳۵۷۸۰ آدرس جدید ETH که در ۸ اکتبر ایجاد شد، به بالاترین میزان از ۷ دسامبر ۲۰۲۱ رسیده است.

آدرس های جدید اتریوم

نمودار رشد شبکه اتریوم

این پلتفرم رشد شبکه را ۱۱.۱ درصد بیشتر از بالاترین رقم قبلی سال ۲۰۲۲ در ۳ ژانویه و بالاترین میزان از ۷ دسامبر ۲۰۲۱ نشان می‌دهد.

ادرس های فعال اتریوم

تعداد آدرس های فعال اتریوم

اتریوم به طور بالقوه در بازار مورد توجه قرار گرفته است

افزایش رشد شبکه با تعداد آدرس‌های منحصربه‌فردی که اتریوم را برای اولین بار منتقل کردند، نشان می‌دهد که این رمزارز می‌تواند در بازار جذابیت بیشتری پیدا کند و پس از تجربه ضررهای قابل توجه به دلیل فشار فروش ناشی از ادغام، جایگاه خود را دوباره به دست آورد.
بر اساس یک پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، گلس‌نود، در ۱۰ اکتبر، تعداد آدرس‌های جدیدی که به شبکه اتریوم اضافه شده‌اند، اخیراً به بالاترین حد خود رسیده است. حتی واضح‌تر، تعداد آدرس‌هایی با بیش از ۱ ETH نیز افزایش یافته است که نشان می‌دهد سرمایه گذاران ثروتمند در حال گرایش به سمت این شبکه بودند.

تحلیل اتریوم

تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱ ETH دارند.

شتاب در گسترش شبکه و افزایش شدید تعداد آدرس ها نشان داد که تعداد فزاینده ای از افراد به اتریوم علاقه مند شده اند.

حجم تراکنش ETH در حال کاهش است

با این حال، با وجود علاقه فزاینده به اتریوم، افزایش قابل توجهی در تعداد تراکنش‌های شبکه مشاهده نشده است. در واقع، تعداد کل تراکنش های انجام شده بر روی اتریوم کاهش شدیدی را تجربه کرد. علاوه بر این، در زمان نگارش این مقاله، تعداد کل تراکنش‌های اتریوم به سطحی کاهش یافت که در ۲۱ ماه گذشته نسبت به میانگین متحرک ۷ روزه مشاهده نشد.

در همان زمان، فینبولد گزارش داد که فعالیت اجتماعی اتریوم پس از به‌روزرسانی Merge به سمت پایین حرکت کرده است و تا ۶ اکتبر، ۸.۴۶ میلیون بار مِنشِن و ۲۴.۰۷ میلیارد تعامل اجتماعی را ثبت کرده است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، اتر در حال حاضر با قیمت ۱۳۱۲ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳۹ درصد کاهش یافته است، اما در هفته گذشته ۱.۶۰ درصد افزایش یافته است و ارزش کل بازار آن ۱۶۰ میلیارد دلار است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx