پیشبینی قیمت اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

طبق گزارش کوین گکو، در زمان نگارش این مقاله، اتریوم در حال حاضر با ۱۳۲۰ دلار معامله می شود در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن کمی بیش از ۵ میلیارد دلار است. اما اتریوم و سرمایه گذاران آن باید در نظر داشته باشند که روی پای خود بمانند زیرا تحلیلگران معتقدند که این دارایی به سمت اصلاح قیمت قابل توجه و حرکتی نزولی پیش می رود. این موضوع با انتظارات صعودی برای این کریپتو پس از ارتقاء شبکه در ماه گذشته در تضاد است.

اتریوم و الگوی قیمت نزولی آن

الگوی پرچم معکوس جایی است که قیمت اتریوم در روزهای گذشته در حال چرخش در آن بوده است و آن را در معرض خطر ریزش قرار می دهد.

اتریوم

تحت این الگو، شکل مثلثی ظاهر می شود که در آن قیمت قبل از شکستن خط روند حمایتی پایین به اوج می رسد و روند نزولی قبلی خود را از سر می گیرد. در مورد اتریوم، چنین سناریویی به معنای شکستن سطح حمایتی ۱۲۵۰ دلاری تا ۱۱۳۰ دلار است. اگر این اتفاق بیفتد، ابن آلتکوین ممکن است به دنبال کاهش قیمت تا ۱۴.۳٪ باشد.

زمان بدی برای خرید است؟

اخبار منفی همچنان برای اتریوم به گوش می رسد زیرا ابزار ردیابی رمزارز، کوین کداکس (Coincodex) به این نتیجه رسید که در حال حاضر زمان خوبی برای سرمایه گذاری در این آلتکوین نیست. انتظار می‌رود که در ۱۶ اکتبر، دارایی دیجیتال ۷.۱۲ درصد از ارزش خود را از دست بدهد و با قیمت ۱۲۳۷.۷۹ دلار معامله شود. شاخص‌های تکنیکال نیز برای کریپتو بد به نظر می‌رسند، زیرا احساسات فعلی آن نزولی است و نوسانات همچنان بالاست.

در مورد شاخص ترس و طمع، اتریوم امتیاز ۲۲ را به دست آورد که نشان دهنده وجود ترس شدید است. همچنین از ۳۰ روز، این ارز دیجیتال تنها توانست ۱۲ روز سبز باشد که معادل ۴۰ درصد کل دوره است. در همین حال، به نظر می رسد سال آینده برای پادشاه آلتکوین‌ها امیدوارکننده تر باشد، زیرا پیش بینی می شود که سال را با قیمت معاملاتی ۲۱۵۶.۲۶ دلار به پایان برساند که به طور قابل توجهی بالاتر از ارزش فعلی آن است. با این حساب، کارشناسان می گویند که سال ۲۰۲۳ سال خوبی برای خرید این دارایی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx