لونا کلاسیک تا سال ۲۰۲۳ چقدر می‌تواند افزایش یابد؟

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 725 نفر

پیش‌بینی قیمت ترا لونا کلاسیک، اکنون پس از جهش LUNC از منطقه حمایتی میانگین متحرک ۵۰ روزه، صعودی است. روند صعودی LUNC بیشتر توسط مکانیزم توکن سوزی جدید هدایت می شود. بایننس، یک صرافی ارزهای دیجیتال، یک مکانیسم سوزاندن جدید برای توکن لونا کلاسیک (LUNC) ایجاد کرده است که باعث جلب توجه مجدد به توکن اصلی زنجیره ترا شده است.

اکنون سوال این است که LUNC تا سال ۲۰۲۳ چقدر می تواند افزایش یابد. بیایید بررسی کنیم!

مکانیزم توکن سوزی بایننس

بر اساس اعلام بایننس، صرافی ارزدیجیتال تصمیم گرفت مکانیزمی را ایجاد کند تا تمام کارمزدهای معاملاتی جفت معاملات اسپات و مارجین لونا کلاسیک را به آدرس سوزاندن LUNC منتقل کند. این اعلامیه هر هفته با مقدار دقیق LUNC برای سوزاندن، مقدار متناظر آن به USDT و شناسه تراکنش روی زنجیره به‌روزرسانی می‌شود. حدود ۷.۲ میلیارد LUNC در دسته ۱ توکن سوزی سوزانده شد. شایان ذکر است که تقریباً ۶ میلیارد LUNC پس از سوختن اولین دسته به عنوان کمیسیون معاملاتی از بازار خارج شد. داده‌های مربوط به حجم تجارت حاکی از کاهش نرخ سوزاندن LUNC است.

به عنوان عامل اصلی در تعداد کارمزدهای معاملاتی و مالیات پرداختی بر معاملات، کاهش فعالیت معاملاتی ممکن است تأثیر نامطلوبی داشته باشد.

بایننس از صرافی های دیگر برای اجرای توکن سوزی دعوت می‌کند

طبق توییت‌های اخیر لونا سی ویل، بایننس، صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، از سایر صرافی‌ها دعوت کرده است تا مکانیزم سوزاندن LUNC را پیاده‌سازی کنند. هزاران کاربر این خبر را بازتوییت کرده اند، اما منبع هنوز تایید نشده است. اگر این درست باشد، ممکن است در روزهای آینده شاهد پشتیبانی بیشتر از قیمت لونا کلاسیک باشیم.

پیش از این، آمار کوین مارکت کپ نشان می داد که حجم معاملات لونا کلاسیک در روز دوشنبه ۳ اکتبر ۹۱۳ میلیون دلار بود و تا پایان هفته به ۲۵۰ میلیون دلار کاهش یافت. معامله گران LUNC با نفسِ بند آمده منتظر اعلام بعدی در مورد رقم سوزاندن LUNC خواهند بود.

قیمت فعلی لونا‌کلاسیک ۰.۰۰۰۲۹۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۲۶۰،۴۲۵،۸۲۲ دلار می باشد. لونا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۶۳ درصد افزایش داشته است. طیق داده های کوین مارکت کپ، اکنون با ارزش بازار زنده ۱,۸۰۹,۶۰۴,۴۰۰ دلار در رتبه ۳۲ قرار دارد.

قیمت لونا کلاسیک

بررسی قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک تا سال ۲۰۲۳ چقدر می‌تواند افزایش یابد؟

از نظر تکنیکال، LUNC از خط میانگین متحرک ۵۰ روزه در ۰.۰۰۰۲۷۹ دلار جهش کرده است و اکنون در ۰.۰۰۰۲۹۴ معامله می شود. LUNC/USD یک اصلاح فیبوناچی ۶۱.۸% را در ۰.۰۰۰۲۷۹ دلار تکمیل کرده است، و بسته شدن کندل های بالاتر از این سطح، احتمال بازگشت صعودی را افزایش می دهد.

پیشبینی قیمت لونا کلاسیک

پیشبینی قیمت لونا کلاسیک

مقاومت فوری لونا کلاسیک در ۰.۰۰۰۳۴۲ دلار باقی می ماند که با اصلاح فیبوناچی ۳۸.۲ درصد پررنگ می‌شود. بالاتر از این، LUNC می تواند سطوح اصلاحی فیبوناچی ۵۰% و ۶۱.۸% را هدف قرار دهد که به ترتیب در ۰.۰۰۰۳۹۲ دلار و ۰.۰۰۰۴۴۰ دلار هستند.

نمودار روزانه لونا کلاسیک

نمودار روزانه لونا کلاسیک

شاخص های تکنیکال پیشرو، شاخص قدرت نسبی (RSI) و میانگین متحرک همگرایی و واگرایی (MACD)، در بازه زمانی روزانه در مناطق صعودی و نزولی قرار دارند. این شاخص‌ها یک کشمکش بین گاوها و خرس‌ها را نشان می‌دهند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران منتظر دلیل قانع‌کننده‌ای برای حرکت بعدی خود هستند.

از جنبه نزولی، شکست ۰.۰۰۰۲۸ دلاری می تواند قیمت لونا کلاسیک را به ۰.۰۰۰۲۲۷ دلار یا تا حمایت ۰.۰۰۰۱۸۵ دلار کاهش دهد. با توجه به موفقیت در توکن سوزی LUNC، این رمزارز پتانسیل جذب خریداران را دارد و افزایش تقاضا می تواند قیمت آن را تا ۰.۰۰۰۴۳۹ دلار یا ۰.۰۰۰۵۸۶ دلار افزایش دهد.

تحلیل لونا کلاسیک

تحلیل لونا کلاسیک

شکست صعودی بیشتر در LUNC می تواند فضای بیشتری را برای خرید تا سطوح ۰.۰۰۰۷۶۵ دلار یا ۰.۰۰۰۹۹۷ دلار باز کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx