رشد ۱۰۰ درصدی اتریوم کلاسیک با نزدیک شدن به مرج اتریوم

قیمت اتریوم کلاسیک
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 513 نفر

رشد ۱۰۰ درصدی ETC در ۹ روز

انتقال اتریوم از مکانیزم اثبات کار به اثبات سهام می تواند برای قیمت اتریوم کلاسیک یک محرک خیلی خوب باشد. ETC در طول رشد فعلی بازار ارزهای دیجیتال جفت اتریوم کلاسیک به اتریوم(ETC/ETH) در بالاترین مقدار ده ماهه خود قرار دارد و توانسته از اتریوم پیشی بگیرد.

چرا رشد اتریوم کلاسیک بیشتر از اتریوم بوده است؟

قیمت ETC با رشد ۱۰۰ درصدی در نه روز موفق شده است که از قیمت ۱۳.۳۵ دلار به ۲۷ دلار در روز ۲۲ ژوئن برسد. در طرف مقابل، قیمت اتریوم بر حسب دلار آمریکا رشد ۶۴ درصدی را تجربه کرده است.

رشد خوب اتریوم در میان ارزهای دیجیتال برتر; در درجه اول به دلیل خبرهای مثبت پیرامون ارتقای شبکه احتمالی آن در ماه سپتامبربوده است. به‌روزرسانی فنی مورد انتظار که مدت‌ها در انتظار آن بوده ایم; مرج نام دارد که مکانیزم اتریوم را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر می‌دهد. علاوه بر این، ماینرها را با استیک کننده ها جایگزین خواهد کرد. در نتیجه، سوئیچ PoS می‌تواند ماینرهای موجود اتریوم را مجبور به تغییر به زنجیره‌های PoW کند.

جای تعجب نیست که ETC از نظر طراحی و سازگاری شبکه به اتریوم بسیار نزدیک است است; زیرا ETC زنجیره میراثی است که پس از هارد فورک بحث‌برانگیز در جولای ۲۰۱۶ از اتریوم جدا شد. بنابراین، معامله گران پیش‌بینی می‌کنند که; اتریوم کلاسیک اولین انتخاب برای استخراج‌کنندگانی باشد; که از اتریوم مهاجرت می‌کنند، و این احتمالاً یکی از دلایل اصلی افزایش اخیر قیمت اتریوم کلاسیک است.

تحلیل تکنیکال کوتاه مدت ETC نزولی است

از دید تکنیکال ETC تحت فشار میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه خود (EMA 200) در قیمت ۲۷.۳۵ دلار قرار دارد؛ (موج آبی در نمودار زیر).

ETC/USD در ۱۹ جولای شاهد یک ریجکت بسیار قوی از مقاومت بوده است; که این افت قیمت با بیشترین حجم معاملات یک روزه یکسال اخیر تایید شده است. این ریجکت از مقاومت پس از آزمایش خط فیبوناچی ۰.۳۸۲ در حدود قیمتی ۲۷.۴۷ دلار به عنوان مقاومت صورت گرفت. اتریوم کلاسیک اکنون در محدوده قیمتی ۲۲ تا ۲۵ دلار با یک حالت نزولی به دلیل شاخص RSI (خریئ بیش از حد) تثبیت شده است.

اگر اتریوم کلاسیک خیلی سریع به زیر ۲۲ دلار برسد;(بیش از ۲۵٪ کمتر از قیمت ۲۲ جولای) به سمت متحرک نمایی ۵۰ روزه (موج قرمز) به ۱۹ دلار کاهش می یابد.

برعکس این موضوع هم وجود دارد; شکست قدرتمند به بالای ۲۵ دلار و متحرک نمایی ۲۰۰ روزه می تواند باعث افزایش قیمت اتریوم کلاسیکبه  بیش از ۳۰ دلار شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx