پیش‌بینی قیمت Terra Classic (LUNC)

پیش بینی قیمت لونا
  • زمان مطالعه: 9دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 619 نفر

پیش‌بینی قیمت Terra Classic (LUNC)

crypto-verse شاهد یک رویداد بسیار غیرعادی بوده است که برای سرمایه گذاران و فعالان بازار کریپتو ظالمانه بوده است. علاوه بر مسئله پیش آمده برای Terra Luna کاهش قیمت دارایی های کریپتو برای صنعت سخت بوده است.

سقوطی که به دنبال  مشکل UST آغاز شده بود، به دنبال انحلال و دستکاری های گسترده تشدید شد.فعالان بازار همچنان درباره آینده ترا کلاسیکLUNC و LUNA که اخیرا راه اندازی شده سردر گم اند.

پیش‌بینی قیمت Terra Classic برای سال ۲۰۲۲

قیمت لونا با قیمت ۹۱.۴۷ دلار به سال جاری راه یافته بود و در ۸ ژانویه به ۶۲.۸۷ دلار کاهش یافت. در حالی که این آلتکوین در هفته آینده اش تلاش کرد تا ۳۸.۱۶ درصد افزایش یابد.

قیمت  لونا با اولین کف قیمتی خود در سال روبرو شد، زیرا قیمت به ۴۳.۲۸ دلار کاهش یافت(که در ۳۱ ژانویه بود). پس از یک دوره کوتاه تثبیت در میان عذاب های سیل آسا در بازار، قیمت از ۲۲ فوریه در حال افزایش بود و تا پایان سه ماهه ۱۱۸.۲۳ درصد افزایش یافت.

سه ماهه دوم برای لونا فاجعه بار بوده است. در حالی که آشفتگی بازار تا حد قابل توجهی بر قیمت LUNA تأثیر گذاشت. UST با از دست دادن آستانه قیمتی خود در ۱ دلار و به دنبال آن یک اثر موج دار و افزایش فروش، آلت کوین را به پایین ترین سطح کشانده است. دارایی دیجیتال در ۱۳ مه ۲۰۲۲ به  ۰.۰۰۰۰۱۶۷۵دلار رسید.

پیش بینی قیمت LUNC برای سه ماهه سوم سال

اگر این ارز بتواند حضور خود را در صنعت رمزارزها احساس کند و حجم بیشتری به خود ببیند، می تواند به سطوح بالاتر برسد. قیمت LUNC ممکن است به بالاترین سطح سه ماهه خود یعنی ۰.۰۰۰۱۴۱۶ دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر همچنان طعمه طرح‌های پمپاژ و تخلیه شود، ممکن است قیمت به ۰.۰۰۰۰۸۹۱۷ دلار کاهش یابد. با توجه به پیش‌بینی خطی قیمت، قیمت متوسط می‌تواند به ۰.۰۰۰۱۱۵ دلار برسد.

پیش بینی قیمت Terra Classic برای سه ماهه چهارم

خوش بینی به سه ماهه چهارم و پایانی سال ۲۰۲۲ می تواند برای قیمت LUNC مثمر ثمر باشد. با افزایش تعداد سفارشات خرید، قیمت دارایی دیجیتال ممکن است به حداکثر هدف خود یعنی ۰.۰۰۰۱۸۷۶ دلار برسد.

در مقابل، اگر بازار گسترده‌تر طعمه چنگال‌های نزولی شود، ممکن است قیمت تا ۰.۰۰۰۱۲۱۹ دلار کاهش یابد. گفته می شود، تعادل در فشار خرید و فروش می تواند قیمت را در ۰.۰۰۰۱۵۴ دلار تعیین کند.

پیش بینی قیمت LUNC برای سال ۲۰۲۳

اگر Terra Classic شاهد یک فشار بزرگ توسط نهنگ ها باشد، LUNC ممکن است یک صفر را از برچسب قیمت خود حذف کند. به طور متوالی، این توکن ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۳ به بالاترین حد بالقوه خود یعنی ۰.۰۰۰۳۶۶ دلار برسد. از سوی دیگر، اگر پروژه طعمه خرس‌ها شود، قیمت LUNC ممکن است به حداقل ۰.۰۰۰۱۶۱۳ دلار برسد. با توجه به نرخ خطی پیشرانه قیمت، قیمت متوسط ممکن است پایه خود را در ۰.۰۰۰۲۸۰۹ دلار پیدا کند.

پیش بینی Terra Classic برای سال ۲۰۲۴

Terra Classic ممکن است تا حداکثر ۰.۰۰۰۶۳۹۲ دلار صعود کند. اگر بتواند برجستگی خود را در برابر Terra LUNA حفظ کند. با این حال، اگر صنعت کریپتو دستخوش اصلاحات اساسی با محدودیت‌های نظارتی توسط دولت‌ها در سراسر جهان شود، قیمت LUNC ممکن است به پایین ترین سطح ۰.۰۰۰۲۹۶ دلار سقوط کند. گفته می شود، قیمت معمولی ممکن است به ۰.۰۰۰۴۰۱۵ دلار برسد.

بازار چه می گوید؟

Digital Coin Price:

طبق پیش بینی قیمت LUNC توسط Digital Coin Price. قیمت LUNC ممکن است تا پایان سال ۲۰۲۲ به حداکثر ۰.۰۰۰۱۵۶ دلار افزایش یابد. در حالی که معکوس شدن روندها می تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۱۳۶ دلار کاهش دهد. تعادل در فشار خرید و فروش می تواند آلتکوین را به ۰.۰۰۰۱۴۶ دلار برساند.

این شرکت همچنین معروف به پیش بینی های بلند مدت است. بر این اساس، انتظار می رود که آلت کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به حداکثر ۰.۰۰۰۲۳۲ دلار افزایش یابد.

Telegaon:

بر اساس پیش‌بینی قیمت Terra Classic توسط Telegaon، انتظار می‌رود این آلت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ به حداکثر ۰.۰۰۰۲۱۵ دلار افزایش یابد. در حالی که افزایش روند نزولی می‌تواند قیمت را به ۰.۰۰۰۰۹۱۶ دلار کاهش دهد. با این حال، تعادل در فشارهای خرید و فروش می تواند قیمت را در ۰.۰۰۰۱۳۴ دلار تعیین کند. به گفته تحلیلگران، قیمت آلت کوین LUNC تا پایان سال ۲۰۲۵ می تواند به ۰.۰۰۴۸ دلار برسد.

Cryptopredictions.com:

این وب سایت پیش بینی قیمت، حداکثر هدف بسته شدن سالانه را برای سال ۰.۰۰۰۸۶۲ دلار تعیین کرده است. حداقل و میانگین اهداف بسته شدن برای سال جاری ۰.۰۰۰۵۸ دلار و ۰.۰۰۰۶۹ دلار تعیین شده است. انتظار می رود قیمت LUNC تا پایان سال ۲۰۲۳ به حداکثر ۰.۰۰۰۸۳۵ دلار افزایش یابد و تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۰۹۵۶ دلار افزایش یابد.

Terra Classic  چیست؟

Terra (در حال حاضر Terra Classic) یک پروتکل بلاک چین است که در سال ۲۰۱۸ توسط Daniel Shin و Do Kwon راه اندازی شد. دارایی دیجیتال با چشم اندازی برای تنظیم انعطاف پذیری اقتصاد مدرن ایجاد شده است. همانطور که در وایت پیپر آمده است، Terra Classic از یک الگوریتم تثبیت قیمت استفاده می کند که به طور مداوم عرضه یک سکه را با هدف ثابت نگه داشتن قیمت ها متعادل می کند.

این شبکه کارمزدهای کمتر، مقیاس پذیری بالا، ثبات و دارایی های مالی قابل اعتماد را ارائه می دهد. دارایی اصلی پروتکل ، LUNC است که به مجموعه ای از مسائل مربوط به سرعت، مقیاس پذیری و دسترسی می پردازد.

تحلیل بنیادی

Terra قصد دارد با کمک استیبل کوین‌های فیات ثابت ، خود را متمایز کند. همانطور که مزایای ارزهای دیجیتال را با ثبات قیمت روزانه ارزهای فیات ترکیب می کند. این پروتکل تعدادی مشارکت با پلتفرم های پرداخت دارد که نقاط قوت آن را توجیه می کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

 

 

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx