تحلیل آن چین اتریوم

تحلیل آن چین اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

تحلیل آن چین اتریوم | شتخص ها سیگنال نزولی می دهند

از زمان ریزش گسترده بازار در ماه ژوئن، اتریوم، بزرگترین آلتکوین در بازار، به طور پیوسته با افزایش قیمت مواجه شد. در حالی که قیمت اتریوم سقوط کرده است، چندین تحلیل جالب در معیار های آن چین اتریوم مشاهده شده است

طی دو ماه گذشته، اتریوم به طور مداوم سقف های قیمتی جدیدی را ثبت کرده است که نشان می‌دهد با نزدیک‌تر شدن به تاریخ به روزرسانی اتریوم، گارد صعودی خوبی گرفته است. با این حال، در تغییر روند اخیر بازار، چندین ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم دچار کاهش قیمت شدند. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با قیمت ۱۶۳۶.۱۱ دلار معامله می شد که نزدیک به ۱۰ درصد رشد منفی طی ۲۴ ساعته گذشته داشته است و ارزش بازار آن ۱۹۹۶۶۲۱۹۹۵۳۲ دلار بود.

تحلیل آن چین چه می گوید

در حالی که قیمت اتریوم سقوط کرده است، چندین تحلیل جالب در معیار های آن چین اتریوم مشاهده شده است. داده‌های گلسنود نشان می‌دهد که حجم اتریوم خارج شده از صرافی ها (میانگین متحرک ۷ روزه) به پایین‌ترین حد یک ماهه خود رسیده است. این مقدار ۱۴,۵۶۴,۸۸۴.۸۰ دلار است. این کاهش نشان دهنده سقوط بیشتر قیمت اتریوم در روزهای آینده است، زیرا کاهش حجم خروجی در مبادلات به طور کلی یک سیگنال نزولی است.

علاوه بر این، با کاهش حجم خروجی، حجم ورودی افزایش یافت و احتمال کاهش قیمت را بیشتر می کند. در حالی که قیمت کاهش یافته است، سلطه اجتماعی اتریوم به سمت بالا حرکت کرده است. این می تواند به این دلیل باشد که جامعه ارزهای دیجیتال شروع به صحبت در مورد این قسمت در چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی کرده اند و نظرات خود را در مورد همین موضوع بیان کردند.

یک تحلیل آن چین دیگر افت قیمت همچنین با کاهش تعداد اتریوم های در سود همراه شد زیرا اتریوم هایی که در سود هستند از ۶۳,۷۹۰,۲۳۰ به ۴۹,۹۹۹,۵۰۷ رسید. عدد ۶۳,۷۹۰,۲۳۰ بالاترین سطح سه ماهه اتریوم است که تنها در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته به حدود ۵۰ میلیون رسیده است که نشان دهنده زیان بیشتر سرمایه گذاران است.

نسبت کل بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) که یک شاخص پرایس اکشنی است، نشان می دهد که روزهای تاریک اتریوم هنوز ادامه دارد. با توجه به نمودار، شاخص MVRV بسیار بالاتر از خط شاخص ۱ است، که نشان دهنده کاهش بیشتر قیمت در روزهای آینده است. همچنین رسیدن شاخص به زیر یک نشان دهنده تشکیل یک کف قیمتی احتمالی در بازار است.

نگاهی به طرف مقابل

اگرچه تحلیل های آن چین گفته شده ریزش اتریوم را نشان می دهند. نمودار چهار ساعته نیز به نظر می‌رسد که خبرهای خوبی برای سرمایه گذاران اتریوم ندارد. یک الگوی کنج نزولی در نمودار شکل گرفته که منجر به کاهش قیمت اتریوم شد. همانطور که باندهای بولینگر (BB) نشان می دهد، ارزش اتریوم در یک منطقه نوسان بالا قرار داشت که نشان دهنده کاهش قیمت آن در روزهای آینده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می دهد که کاهش قیمت اتریوم آن را به منطقه اشباع فروش سوق داده است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که قیمت ممکن است یک روند صعودی پیدا کند و حمایت جدیدی را در مرز ۱۶۰۰۰ دلار نشان دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx