ریزش شدید قیمت کاردانو

ریزش شدید قیمت کاردانو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 469 نفر

کاردانو در میان هوای طوفانی اخیر که بازار ارزهای دیجیتال را فرا گرفته است، چندان خوب به نظر نمی رسد. این دارایی در هفته‌های گذشته دستاوردهایی داشته و مقاومت‌های کلیدی را بدون هیچ زحمتی پشت سر گذاشته بود. با این حال، اصلاحات مهندسی آشفته اخیر ، ADA را بسیار پایین تر از حمایت اصلی خود قرار داده است.

پایین ترین قیمت در آگوست

با کاهش ۲۴ ساعته ۱۳ درصدی، کاردانو یکی از بزرگترین دارایی های زیانده در مرحله اصلاح فعلی است. در میان ۱۰ دارایی کریپتو برتر بر اساس ارزش بازار، ADA دومین زیان قابل توجه را در ۲۴ ساعت گذشته دیده است.کاردانو

کاردانو  در حال حاضر با قیمت ۰.۴۴ دلار معامله می شود. این رمزارز در یک افت به زیر دو منطقه حمایتی اصلی یعنی ۰.۵۵ دلار و ۰.۵۰ دلار سقوط کرده است. ADA در ۱۴ آگوست به اوج ۰.۵۹ دلار رسید که بالاترین ارزشی است که از ۱۱ ژوئن مشاهده کرده است. با این حال، تنها در پنج روز، این دارایی شاهد کاهش ۲۰ درصدی از این ارزش، به قیمت ۰.۴۴ دلار فعلی بود. این کمترین مقدار قیمت ADA در ماه آگوست است.

از آنجایی که قیمت یک دارایی تا حدی بر ارزیابی آن تأثیر می‌گذارد، این افت شگفت‌انگیز در ارزش کاردانو باعث شده است که این دارایی از ششمین جایگاه مارکت کپ دو پله سقوط کند. کاردانو اکنون هشتمین رمزارز براساس ارزش بازار است، زیرا ریپل و دلار بایننس با موفقیت جای آن را گرفتند. ADA اکنون دارای ارزش بازار ۱۵.۲ میلیارد دلاری است که کاهش هشدار دهنده ای نسبت به ارزش ۲۰ میلیارد دلاری در ۱۴ آگوست است.

اشاره به مشکل شبکه آزمایشی کاردانو

این عملکرد افتضاح کاردانو به دنبال روز های سبز متوالی بازار بود. پس از فتح هر دو سطح مقاومت در ۰.۵۰ دلار و ۰.۵۵ دلار در کمتر از سه هفته، ADA به دنبال آزمایش منطقه ۰.۶۰ دلار با استفاده از ۰.۵۵ دلار به عنوان سطح حمایت بود. با کاهش قیمت فعلی، ADA ممکن است به چشم انداز مثبت تری نسبت به بقیه بازارها نیاز داشته باشد تا به اوج های اخیر بازگردد. تاریخ هارد فورک واسیل نامعلوم باقی مانده است. با وجود این، مانند ادغام اتریوم، این ارتقاء می‌تواند به افزایش قیمت کاردانو کمک کند، زیرا هیاهوی اطراف آن افزایش می‌یابد.

روز پنجشنبه، یک توسعه دهنده، آدام دین، مشکلی را در شبکه آزمایشی این رمزارز برجسته کرد. او خاطرنشان کرد که این مشکل به دلیل وجود باگ در Cardano Node 1.35.2 است. این احتمالاً موجی از وحشت را در جامعه کاردانو ایجاد کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx