افزایش قیمت اتریوم به دنبال جزئیات نهایی تست نت

رشد قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 2774 نفر

علت رشد اتریوم

جامعه اتریوم حرکت از اثبات کار (PoW) به مکانیسم اثبات سهام را پیش بینی کرده است. خوشبختانه برای همه، ادغام به زودی رخ می دهد و گزارش ها نشان می دهد که توسعه دهندگان به مرحله آزمایش نهایی قبل از رویداد مهم نزدیک می شوند.

تیم بیکو، توسعه‌دهنده اصلی اتریوم، این جزئیات را در ۲۸ ژوئیه فاش کرد. به گفته او، انتقال آزمایشی در شبکه آزمایشی Goerli، شبیه‌سازی نزدیک شبکه اصلی اتریوم، انجام خواهد شد.

آماده سازی نهایی قبل از انتقال به PoS

طبق اطلاعات منتشر شده، شبکه باید یک شبکه آزمایشی دیگر را تکمیل کند. توسعه‌دهندگان بسیاری از devnet‌ها، ادغام‌ها و Shadow Fork‌ها را در شبکه‌های آزمایشی منسوخ تکمیل کرده‌اند. به عنوان مثال، در اوایل ماه جولای، توسعه‌دهندگان نهمین چنگال سایه‌ای را که ویژگی تقویت MEV را آزمایش می‌کرد، پایان دادند.

در این اطلاعیه، توسعه‌دهنده اصلی بیان کرد که اپراتورهای نود باید کلاینت‌های لایه اجرا و توافق خود را به‌صورت پشت سر هم به‌روزرسانی کنند. اما برای سهامداران و دارندگان اتریوم، اکنون کاری برای انجام دادن وجود ندارد. کسانی که باید اقدام کنند شرکت کنندگان شبکه تست و اپراتورهای گره هستند.

Merge به مهم ترین ارتقای اتریوم تبدیل می شود

از زمانی که اتریوم در ۳۰ جولای ۲۰۱۵ شروع به کار کرد، این بالاترین ارتقا در شبکه است. اما برنامه های مهاجرت به مکانیسم Poof-of-Work( اثبات کار) چند سالی است که ادامه دارد. متأسفانه، توسعه دهندگان تأخیرهای زیادی داشته اند، که برای جامعه خوب نبوده است.

خوشبختانه، سپتامبر ۲۰۲۲ پایان ناامیدی ها را رقم خواهد زد. به عنوان مثال، معامله گران ۱۳.۱ میلیون ETH در Beacon Chain به ارزش ۲۱.۵ میلیارد دلار سهام دارند. حتی با وجود اینکه این سهامداران ۴.۶% APY در اتر کسب می کنند، برداشت سود تنها چند ماه پس از ادغام اتفاق می افتد.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx